Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
7 Setembre de 2008, 11:30:11
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La informació meteorològica al minut en el nostre fòrum de seguiments!

+  Forum CATmeteo
|-+  Meteorologia
| |-+  Fòrum general de meteorologia i climatologia
| | |-+  Instrumentació
| | | |-+  Webcam
« anterior següent »
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Webcam  (Llegit 942 vegades)
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 9977

Re: Webcam
« Resposta #10 en: 14 Maig de 2007, 11:02:08 »

Durante un tiempo quité la opción de "buscar" en el foro. Nadie la echó de menos. Desde hace bastante tiempo esa opción está nuevamente disponible, pero nadie la usa.

La pregunta de este topic se habrá hecho un centenar de veces por lo menos. En días como hoy que caen cuatro gotas y se satura el servidor, hacen que me pregunte por qué malgasto tantísimo tiempo en hacer que esta base de datos funcione. Total, nadie la usa.

Que tenga 14 años no significa que a lo único que aspire sea dar de comer a las palomas.
En línia

Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8581

Un bitxo a casa....

« Resposta #11 en: 14 Maig de 2007, 11:05:19 »

Nos vamos de un extremo a otro con una facilidad pasmosa. Eso de la búsqueda me ha llegado al corazón.

Nada más que decir. Pero que conste que yo sé por qué he dicho lo que he dicho. Si no al tiempo, señores.
En línia

Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas..

Duna
Cumulonimbus Calvus
**
Connectat Connectat

Gènere: Femení
Missatges: 2995

« Resposta #12 en: 14 Maig de 2007, 11:06:31 »

Durante un tiempo quité la opción de "buscar" en el foro. Nadie la echó de menos. Desde hace bastante tiempo esa opción está nuevamente disponible, pero nadie la usa.

La pregunta de este topic se habrá hecho un centenar de veces por lo menos. En días como hoy que caen cuatro gotas y se satura el servidor, hacen que me pregunte por qué malgasto tantísimo tiempo en hacer que esta base de datos funcione. Total, nadie la usa.

Que tenga 14 años no significa que a lo único que aspire sea dar de comer a las palomas.

Eiii,que jo l'he fet treure fum aquests dies.... Grin

Teniu raó....però crec que hi han maneres i maneres de respondre  Wink
En línia

Piera -Anoia-

boira
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2357

« Resposta #13 en: 14 Maig de 2007, 11:45:14 »

Lo de buscar ho faig servir a vegades. Sobretot per els temes recurrents típics en instrumentació, que surten cada 6 mesos.

I si algú pregunta crec que se l'ha d'informar. Per això és el fòrum, no ? per compartir coneixements. (Costa més escriure aguns dels disbarats que una resposta educada). La resposta pot ser simplement:

Utilitza l'opció Cercar del fòrum doncs aquest assumpte s'ha tractat multitud de vegades.

Recordo que la que va muntar Tranquil semblava una opció econòmica i prou bona.

En línia
Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Un bitxo a casa....

« Resposta #14 en: 14 Maig de 2007, 11:49:05 »

Lo de buscar ho faig servir a vegades. Sobretot per els temes recurrents típics en instrumentació, que surten cada 6 mesos.

I si algú pregunta crec que se l'ha d'informar. Per això és el fòrum, no ? per compartir coneixements. (Costa més escriure aguns dels disbarats que una resposta educada). La resposta pot ser simplement:

Utilitza l'opció Cercar del fòrum doncs aquest assumpte s'ha tractat multitud de vegades.

Recordo que la que va muntar Tranquil semblava una opció econòmica i prou bona.

No home... queda molt millor tractar d'imbècil al pobre desgraciat que entra preguntant amb paraules com les d'avans, que ja veurem si acaben aquí. Queda molt millor engegar a la merda al qui es passi una mica a la primera de canto, és més xulo, mola més i quedes com un machote.
En línia

Pallejà, a 41 msnm... amb el Llobregat als meus peus i la Montse treient el nas..

Pèlag
Cumulus Mediocris

Missatges: 818

« Resposta #15 en: 14 Maig de 2007, 13:30:24 »

Jo no trobo bé que es tracti a la gent d'estúpida.

Potser el noi ja havia buscat i els resultats no el convencien. A mi el cercador m'ha resolt molts dubtes, de fet, la majoria, però d'altres cops no. Hi ha matisos que no m'han quedat clars i he optat per preguntar.

Podria ser la mateixa situació que en Zuco. Potser ha buscat i no ha trobat res que el convencés. Potser no se n'ha sortit amb la recerca.

És cert que potser és una persona còmode i que prefereix que els altres li facin la feina....

Però està clar que no ho podem saber amb un sol missatge.

Trobo aberrant, arrogant i mal educat el missatge de grifa i, des del meu punt de vista, inacceptable en un fòrum com aquest.

Com ha dit algú, em molesta més un insult que un dubte, encara que el dubte s'hagi preguntat i resolt 50 vegades.

A tots els fòrums passa el mateix. Hi ha qüestions que són cícliques i com que la comunitat és dinàmica, els nous membres tornen a treure temes anteriorment debatuts. No crec que passi res.

Els més veterans potser passen de contestar, per no repetir coses que ja han dit, però n'hi haurà que voldran aportar el seu coneixement (veterans o no). Repeteixo, no crec que passi res. La comunitat creix i el fòrum té moviment. És la grandesa dels llocs com aquests.

Salut!
En línia

Sant Sadurní d'Anoia (Alt Penedès)

Cota
Papa Cota
Cumulonimbus Capillatus

Un bitxo a casa....

« Resposta #16 en: 14 Maig de 2007, 13:58:55 »

Jo no trobo bé que es tracti a la gent d'estúpida.

Potser el noi ja havia buscat i els resultats no el convencien. A mi el cercador m'ha resolt molts dubtes, de fet, la majoria, però d'altres cops no. Hi ha matisos que no m'han quedat clars i he optat per preguntar.

Podria ser la mateixa situació que en Zuco. Potser ha buscat i no ha trobat res que el convencés. Potser no se n'ha sortit amb la recerca.

És cert que potser és una persona còmode i que prefereix que els altres li facin la feina....

Però està clar que no ho podem saber amb un sol missatge.

Trobo aberrant, arrogant i mal educat el missatge de grifa i, des del meu punt de vista, inacceptable en un fòrum com aquest.

Com ha dit algú, em molesta més un insult que un dubte, encara que el dubte s'hagi preguntat i resolt 50 vegades.

A tots els fòrums passa el mateix. Hi ha qüestions que són cícliques i com que la comunitat és dinàmica, els nous membres tornen a treure temes anteriorment debatuts. No crec que passi res.

Els més veterans potser passen de contestar, per no repetir coses que ja han dit, però n'hi haurà que voldran aportar el seu coneixement (veterans o no). Repeteixo, no crec que passi res. La comunitat creix i el fòrum té moviment. És la grandesa dels llocs com aquests.

Salut!
Per sort, de tant en tant tenim coherència. Molt bona la reflexió, Pèlag. De vegades els veterans no recordem que quan vam entrar no teniem ni punyetera idea del que era un fòrum. Jo mateix no sabia ni citar els missatges.

Bé, donem per tancat el tema i, si algú vol fer alguna aportació constructiva, endevant....  Wink
En línia

Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9977

« Resposta #17 en: 14 Maig de 2007, 14:39:22 »

Doncs no sé qui és més estúpid: qui pregunta sense investigar o qui contesta 10 vegades a la mateixa pregunta.
I qui és més respectuós? I qui acaba perdent?

Passo. Ho deixo aquí.
En línia

uetam
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 9670

« Resposta #18 en: 14 Maig de 2007, 20:02:20 »

Hola, cerc una WebCam a bon preu inalàmbrica d´exterior i amb connexió a ordinador per posar a una pàgina web...

qualcú sap preus?? o pàgines a on venin??

gràcies...

¿Y por qué no te lo curras por ti mismo? Vamos, que digo yo..................... Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes Roll Eyes

Cómo joden los mensajillos estos............... diossssssssssssss................ "Quiero la mejor cámara al menor precio. ¿Qué opináis? ¿Me podéis dar consejos?"

Búscatelos tú, tío....... Mueve el culo y no quieras que todo el mundo te lo dé todo hecho. Es un simple consejo de forero.

Yo también quiero que me toque la primitiva......... ¿alguien me puede dar los números?.........

Qué manía, por diosssssssssssssss..........................

Joder, tia, parece que no has follado hace tiempo, con esta mala leche con que has contestado.

O sea más sexo y menos joderse  de otros foreros  !!!
En línia

-Gregal-
Assessor nivològic
Cumulonimbus Incus

Missatges: 4684

« Resposta #19 en: 14 Maig de 2007, 21:01:34 »

Tu de que vas, ¿de la dama de hierro por la vida?

Si tienes ovarios se lo dices a zuco a la cara...
El pobre está aprendiendo, es mi mejor amigo y nosotros no salimos con gente tan malcriada, sabemos elegir la gente... aunque tenga 14 años doy por seguro que el sabrá que es a lo que hay que prestar atención de verdad.

Y cuidadito con los tacos, no nos vayamos a romper una uña con tanta grosería tecleada...

I els moderadors si em llegeixen, jo sempre he estat apartat d´aquests guirigais però es que lo d´avui ja ha estat es colmo i no em podia quedar callat. Disculpaume
En línia
Pàgines: 1 [2] 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió