Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Meteocoll i Wind arribant a l'Aneto ara mateix!! (Llegit 737 vegades)
|
Imanol
El siempre lluvias....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2349

Aupa Barakaldo!!!
|
Qué cracks, enhorabuena 
Menudo día se ve que hace en las fotos,
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6180

Palma - capital mallorquina
|
magnífic...encara ens queda neu---menos mal
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34324

|
Jejejej, gràcies Miquel per penjar les fotos; la veritat es que una neu així s'ho mereixia.
De totes maneres, dir que ha costat moltíssim d'arribar a dalt, no és fàcil caminar per damunt de tanta neu nova (uns 20 cms a 2300 mts, 40 cms per damunt dels 3000 mts).
5 hores hem trigat en fer-lo des de la Renclusa.
A dalt, -7ºC amb una bona resaca encara de vent de nord; el windchill era força baix.
I de neu ... bufff, res a veure amb l'any passat ni en aquest gener. Ara mateix a l'alçada del Coll de Corones ... el gruix de neu és superior als 5 metres.
La pujada l'hem fet amb crampons a partir del Portilló i la baixada amb raquetes també a partir del Portilló.
Demà si tinc temps, penjaré algunes fotos ... si tinc temps, pq la cafeteria em roba masses hores.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6864

|
Jejejej, gràcies Miquel per penjar les fotos; la veritat es que una neu així s'ho mereixia. De totes maneres, dir que ha costat moltíssim d'arribar a dalt, no és fàcil caminar per damunt de tanta neu nova (uns 20 cms a 2300 mts, 40 cms per damunt dels 3000 mts). 5 hores hem trigat en fer-lo des de la Renclusa. A dalt, -7ºC amb una bona resaca encara de vent de nord; el windchill era força baix. I de neu ... bufff, res a veure amb l'any passat ni en aquest gener. Ara mateix a l'alçada del Coll de Corones ... el gruix de neu és superior als 5 metres. La pujada l'hem fet amb crampons a partir del Portilló i la baixada amb raquetes també a partir del Portilló. Demà si tinc temps, penjaré algunes fotos ... si tinc temps, pq la cafeteria em roba masses hores.  FELICITATS A TOTS DOS......
|
|
|
|
|
En línia
|
 sant feliu de llobregat 24 msnm min abs 2000-5 -3.8º
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3854

Michael Connelly
|
Espectacular la excursió d'un dia. Jo que un dia no viag ni a fer un café al bar 
Ja espero amb ansies aquestes fotillus que ens penjaràs Jordi
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6023

When you love, God's light shines on you :)
|
Jejejej, gràcies Miquel per penjar les fotos; la veritat es que una neu així s'ho mereixia. De totes maneres, dir que ha costat moltíssim d'arribar a dalt, no és fàcil caminar per damunt de tanta neu nova (uns 20 cms a 2300 mts, 40 cms per damunt dels 3000 mts). 5 hores hem trigat en fer-lo des de la Renclusa. A dalt, -7ºC amb una bona resaca encara de vent de nord; el windchill era força baix. I de neu ... bufff, res a veure amb l'any passat ni en aquest gener. Ara mateix a l'alçada del Coll de Corones ... el gruix de neu és superior als 5 metres. La pujada l'hem fet amb crampons a partir del Portilló i la baixada amb raquetes també a partir del Portilló. Demà si tinc temps, penjaré algunes fotos ... si tinc temps, pq la cafeteria em roba masses hores.  Felicitats, nen!
En presència forera és clar que no ets ni de lluny el d'abans (Cal Meteocoll obliga), però és reconfortant comprovar que en piades muntanyenco-pastorils vas tan a sac com sempre
|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|