Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Afició Météo (Llegit 684 vegades)
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6571

Palma - capital mallorquina
|
No se si escric en el lloc adequat...
obro el tema per que pogueu posar com comença la vostra afició amb la meteorologia...
A mi des de ben petit m´ha cridat la atenció molt aquest tema, però lo fort va arribar fa 2 aanys i mig, amb 12 anys, amb la nevada de Palma del 2005...
Ara amb 14 anys, ja tenc dades de ca meva des de fa 1 anys i 8 mesos....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7304
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Amb 10 anys se´m va despertar l´afició a la meteo. Van ser els aiguats del febrer de 1982, i el Ter que es va desbordar on vivia, el barri del Pont Major de Girona.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Garíl
Lalolaaaaiiiiiiiii ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 13201

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
A mí de siempre me han gustado los fenómenos meteorológicos, cuando era pequeño tenía el "típico" abuelo pagès, con su pluvio de botella plástico, mirando el cielo y las nubes, con sus predicciones de pueblo. Tenían su gracia El padre de un colega, patrón de un barco de pesca..... me chiflaban sus historietas de mestraladas, levantadas, mangas con sus casi 50 años de vida marinera.
Más tarde el summum fué el 94 con las inundaciones que se tragaron la parte central de cambrils, ahí ví por primera vez la fuerza bruta de la naturaleza en directo.
Por desgracia no podías compartir ni adquirir conocimientos con mucha gente, (por no decir una o dos personas) ya que el tema con los conocidos se acababa en el fútbol y la p.... política....... la meteo quedaba en recuerdos, ni datos ni gente con quien compartirla. Hasta que llegó la era internet, ahí me puse las botas ...... foro meteo, leer, aprender, google + información por un tubo.... y patapam.... estación en marcha.
Y hasta hoy, ceporro en ciencias, pero collons más feliz que unas castañuelas con mis historias meteo. 
Joer vaya tocho
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 5808

Triumfal!!!
|
Que yo recuerde desde aquellos maravillosos años.....80 exactamente,,, mis primeros recuerdos con 12 años tambien fueron en el 85 y 86 años impresionantes en cuanto a frio y nieve....
Per aqui vaig començar jo. Aquells dos hiverns van marcar l'inici de la meva aficcio per la meteo. Llastima que hi vaig haver de compartir sol l'aficio durant molts anys
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 36,5 mm Agost: 15,5 mm Setembre: 28,2 mm Octubre: 111,1 mm Novembre: 78,7 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 568,3 mm 2005: 555,5 mm 2000: 583,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 539,6 mm 2003: 578,0 mm 1998: 569,0 mm
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4225

DOS, EL CRUSAITOO
|
A mi l'aficiop desde els 8 anys , ya començava a veure el temps del tv3 , als 10 anys va ser cuan vaig tindre internet a casa , mirava pagines web d'estacions meteo , etc... Pero el començament de la meva Afició va ser cuan el 21 de novemdre de 1999 la nevada a barcelona , cuan m'aixecava mirava el termometre de btv , per saber la temperaturs i el termoemetre de mercuri del pati , poc a poc em va a comernçar a agradar mes , vaig viure la gran nevada del 2001 , em vaig a anr amb el meu pare al meu apartament de canyelles on van caure 10-15cm. I cuan em vaig a anar a viure a l'arboç , la mudança va ser cuan el 28 de febrer del 2004 , tot el cami nevant fins a sant sadurni que estava cere . Vaig trobar la pagina web del campjoliu mirant pel google i em vaig ficar en links i vaig trobar meteoclimatic , catmeteo , etc... Despres he viscut les nevades del 2005 i 2006 a l'arboç i canyelles , he sigut afortunat. I cada vegada estic mes aficionat i se moltes coses de la meteo gracias a valtrus
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
-Llevant-
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 3023

Tempesta extrema a l'interior de l'illa (6-set-05)
|
Lo meu ve de per vida, m'encantava que plogués i que nevàs. Això si li tenia por a ses tempestes, però no sé, me varen començar a agradar i ara...
Lo meu és dificil d'explicar. Quan sent es primer tro d'una tempesta o veig que una tempesta s'apropa o algo així, un "cosquilleo" recorr sa meva sang, s'adrenalina se'm dispara i em pos una mica euforic i histeric No sé, lo meu no és molt normal, per exemple aquesta passada nit només he dormit 2 hores (de 2 a 4), m'he passat desde les 4 des dematí fins que ha sortit sol mirant llamps
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4225

DOS, EL CRUSAITOO
|
Lo meu ve de per vida, m'encantava que plogués i que nevàs. Això si li tenia por a ses tempestes, però no sé, me varen començar a agradar i ara... Lo meu és dificil d'explicar. Quan sent es primer tro d'una tempesta o veig que una tempesta s'apropa o algo així, un "cosquilleo" recorr sa meva sang, s'adrenalina se'm dispara i em pos una mica euforic i histeric  No sé, lo meu no és molt normal, per exemple aquesta passada nit només he dormit 2 hores (de 2 a 4), m'he passat desde les 4 des dematí fins que ha sortit sol mirant llamps  a mi em pasa el mateix llevant , de petit em donavem por les tempestes i ara cuan hi ha mentra com un cosquilleo per tot el cos i em posu feliç
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7907

M'agrada força la Tardor !!!
|
De petit m'agradaba molt quan plovia i sobretot les tempestes sempre m'ha agradat la meteo però realment m'he implicat desde fa uns 3 anys que es desde que tinc el meu observatori i ara encara més desde que us conec a tots vosaltres, estic boig per la meteorologia !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|