Autor
|
Tema: 3 eran 3 les webcam del Vallès... (Llegit 3459 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2747
|
que wapuuuuu  Jo la tinc al N. Ja ho miraré amb la brujola. pero pocs graus desviada... Comfirmat brujola en mà. N 2º desviada al Oest Ara ja encaixaria més amb la vista del que suposo que és el Turó de l'Home. Un altre detall. La càmera de Premià es veu fantàsticament (brillantor, balanç de blanc, color, ...) i en canvi la de Granollers, al menys aquests dos dies últims, apareix molt cremada. És assumpte de càmera ? .. de ajustos ? ... ? Si, ho he mirat sobre el mapa i es el Turó de l'Home, Aquesta tarda quant arribi casa refaré el mapa amb la orientació correcta.
Be, dues coses, la primera que el vidre protector deu estar brut, no l’he netejat des de fa 6 mesos.
I segona, que la camera es la Axis 207w que es d’interior. No te sensor preparat per la llum externa i li costa bastant contrastar la llum a ple sol. Aquesta es la gran diferencia amb la 211 que es d’exterior, però com tot, el preu es el que marca la diferencia, mentre la meva vaig pagar sobre el 300 euros, la 211 amb el protector inclòs es dispara a 900 euros…
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Be, ja està el mapa rectificat. He mirat també l’orientació exacta de la meva hi he tingut que modificar-la també. Resulta que les dues, la de Llinars i la de Granollers, estan orientades al N (de 2º a 5º).
http://www.tempsgranollers.com/webcam_valles.html
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
|
Es torna a repetir la mateixa imatge de ahir... el fum d’un avió a la de Granollers i a la de Premià
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador