Autor
|
Tema: 3 eran 3 les webcam del Vallès... (Llegit 3439 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3568

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
molt bona web, anirà molt be per fer segiments 
una altre càmara que està orientada cap al montseny és la de la Guixa

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2309

|
Des de molt més al N, no sé si serviria per complementar quelcom
Exactament, algú podria marca quin es el camp de visió i lloc exacte a on es troba? És del forer meteo_rodadater, que te'n podrà donar detalls Està situada a Roda de Ter, a uns pocs km al N de Vic i al costat de la carretera Vic-Olot. La muntanya més alta del fons-dreta ha de ser el Matagalls i per tant Agudes i turo de l'Home han de ser més o menys per l'horitzó central. La orientació podria ser aquesta? Ho hauria de confirmar meteo_rodadater.
És més o menys, però jo diria que no cobreix tan cap a l'W com has pintat.
|
|
|
|
|
En línia
|
[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm) [2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
|
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2717
|
Exactament, algú podria marca quin es el camp de visió i lloc exacte a on es troba? És del forer meteo_rodadater, que te'n podrà donar detalls Està situada a Roda de Ter, a uns pocs km al N de Vic i al costat de la carretera Vic-Olot. La muntanya més alta del fons-dreta ha de ser el Matagalls i per tant Agudes i turo de l'Home han de ser més o menys per l'horitzó central. La orientació podria ser aquesta? Ho hauria de confirmar meteo_rodadater. És més o menys, però jo diria que no cobreix tan cap a l'W com has pintat. Aquesta?... de totes maneres,es millor que Roda ho confirmi
|

roda.jpg (43.83 KB, 382x338 - vist 92 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3568

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
La de la Guixa peró, no us asseguro de que sempre estigui orientada cap al montseny.. a vegades la gira cap als pirineus... 

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2309

|
Exactament, algú podria marca quin es el camp de visió i lloc exacte a on es troba? És del forer meteo_rodadater, que te'n podrà donar detalls Està situada a Roda de Ter, a uns pocs km al N de Vic i al costat de la carretera Vic-Olot. La muntanya més alta del fons-dreta ha de ser el Matagalls i per tant Agudes i turo de l'Home han de ser més o menys per l'horitzó central. La orientació podria ser aquesta? Ho hauria de confirmar meteo_rodadater. És més o menys, però jo diria que no cobreix tan cap a l'W com has pintat. Aquesta?... de totes maneres,es millor que Roda ho confirmi Que ho confirmi el jefe, perquè jo, ara, ho giraria tot cap a l'E 
|
|
|
|
|
En línia
|
[1] Cabrerès, Osona. (975 msnm) [2] Sabadell, Vallès Occidental. (210 msnm)
|
|
|
|