Autor
|
Tema: 3 eran 3 les webcam del Vallès... (Llegit 3783 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3171

Per molts anys TV3
|
Des de molt més al N, no sé si serviria per complementar quelcom
Exactament, algú podria marca quin es el camp de visió i lloc exacte a on es troba? És del forer meteo_rodadater, que te'n podrà donar detalls Està situada a Roda de Ter, a uns pocs km al N de Vic i al costat de la carretera Vic-Olot. La muntanya més alta del fons-dreta ha de ser el Matagalls i per tant Agudes i turo de l'Home han de ser més o menys per l'horitzó central. La orientació podria ser aquesta? Ho hauria de confirmar meteo_rodadater. És més o menys, però jo diria que no cobreix tan cap a l'W com has pintat. Aquesta?... de totes maneres,es millor que Roda ho confirmi Que ho confirmi el jefe, perquè jo, ara, ho giraria tot cap a l'E  Si, esperem, el jefe, es el jefe
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers | |
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 7132

Tardor 08, ja es aquí!
|
Ja te dit Ferran que es una molt bona idea això 
Veurem el que triguem a tindre una per aquí a Cerdanyola que orientada al NE (Montseny) es veuria així de bé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2406

|
Conyes apart, crec que és un projecte interessant.
Sempre m'he preguntat quan de lluny estan els núvols. He experimentat que un bon cúmul potser el pots veure a bastant més de 100 km, (potser entre 150 - 200), per exemple, arribant a conduir bastant més d'una hora tenint-lo al davant.
Des del Vallès pots veure nuvolades "sobre el Montseny", que després, mirant les webcam resulta que estan per el Ripollés.
En canvi avui hi havia uns núvols, que a vista de les diferents càmeres, semblava s'arrossegaven per sobre el Turó de l'Home.
Ho seguirem !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Per molts anys TV3
|
Conyes apart, crec que és un projecte interessant.
Sempre m'he preguntat quan de lluny estan els núvols. He experimentat que un bon cúmul potser el pots veure a bastant més de 100 km, (potser entre 150 - 200), per exemple, arribant a conduir bastant més d'una hora tenint-lo al davant.
Des del Vallès pots veure nuvolades "sobre el Montseny", que després, mirant les webcam resulta que estan per el Ripollés.
En canvi avui hi havia uns núvols, que a vista de les diferents càmeres, semblava s'arrossegaven per sobre el Turó de l'Home.
Ho seguirem !
Crec que la cobertura que li he donat a la camera de Llinars no es del tot correcte, tindria que anar mes cap el E, però a veure si "Tranquil" llegeix això i ens ho corregeix.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

Per molts anys TV3
|
Ja fa un ratet que estic mirant les cameres, i la veritat que es una joia veure tres finestres al mon, gaudir de les ultimes llums del dia, una passada... tan aviat com hi puguem incorporar alguna camera mes, pot ser un espectacle brutal.
En aquest moment es veuen apareixa una banda de núvols en la camera de Llinars, i ja surten per darrera les cases en la meva, afirmaria que la linea de fum d’un avio es compartida per la de Premia i la meva... una passada...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|