Autor
|
Tema: 3 eran 3 les webcam del Vallès... (Llegit 3650 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3008

Els reis de juliol...
|
Des de molt més al N, no sé si serviria per complementar quelcom
Exactament, algú podria marca quin es el camp de visió i lloc exacte a on es troba? És del forer meteo_rodadater, que te'n podrà donar detalls Està situada a Roda de Ter, a uns pocs km al N de Vic i al costat de la carretera Vic-Olot. La muntanya més alta del fons-dreta ha de ser el Matagalls i per tant Agudes i turo de l'Home han de ser més o menys per l'horitzó central. La orientació podria ser aquesta? Ho hauria de confirmar meteo_rodadater. És més o menys, però jo diria que no cobreix tan cap a l'W com has pintat. Aquesta?... de totes maneres,es millor que Roda ho confirmi Que ho confirmi el jefe, perquè jo, ara, ho giraria tot cap a l'E  Si, esperem, el jefe, es el jefe
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers
|
|
|
MeteoCerdanyola
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 7085

Estiu DIVUIT [18]!
|
Ja te dit Ferran que es una molt bona idea això 
Veurem el que triguem a tindre una per aquí a Cerdanyola que orientada al NE (Montseny) es veuria així de bé 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2357

|
Conyes apart, crec que és un projecte interessant.
Sempre m'he preguntat quan de lluny estan els núvols. He experimentat que un bon cúmul potser el pots veure a bastant més de 100 km, (potser entre 150 - 200), per exemple, arribant a conduir bastant més d'una hora tenint-lo al davant.
Des del Vallès pots veure nuvolades "sobre el Montseny", que després, mirant les webcam resulta que estan per el Ripollés.
En canvi avui hi havia uns núvols, que a vista de les diferents càmeres, semblava s'arrossegaven per sobre el Turó de l'Home.
Ho seguirem !
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3008

Els reis de juliol...
|
Conyes apart, crec que és un projecte interessant.
Sempre m'he preguntat quan de lluny estan els núvols. He experimentat que un bon cúmul potser el pots veure a bastant més de 100 km, (potser entre 150 - 200), per exemple, arribant a conduir bastant més d'una hora tenint-lo al davant.
Des del Vallès pots veure nuvolades "sobre el Montseny", que després, mirant les webcam resulta que estan per el Ripollés.
En canvi avui hi havia uns núvols, que a vista de les diferents càmeres, semblava s'arrossegaven per sobre el Turó de l'Home.
Ho seguirem !
Crec que la cobertura que li he donat a la camera de Llinars no es del tot correcte, tindria que anar mes cap el E, però a veure si "Tranquil" llegeix això i ens ho corregeix.
|
|
|
|
|
En línia
|
Ferran des de Granollers El temps a la ciutat de Granollers
|
|
|
|