Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: En Gerard i en Marc al Puigmal (Llegit 1008 vegades)
|
|
|
Milic
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 861
|
A mi modo de ver la mejor epoca del año la primavera. Esta cojonudo el monte tambien por alli.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3198

Matinades mogudes d'estiu...
|
És maquíssim, el Puigmal... És, potser, uns de les excursions més maques... Moltes felicitats a tots per l'ascenció 
L'únic és que em fa pena... la zona més plana abans de fer la pujada final, que a les fotos es veu una mica de neu... això eren glaceres que han desaparegut... Però bé, són cicles 
Salut i muntanya!
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 309,3 mm. 
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3343

Termi-meteo... :P
|
Molt maco el report! Com puja la canalla!  Per cert, aquell pas engorjat és maquíssim!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sándor
100% potencia sexual
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 5785

|
Maca la pujada! Felicitats!
La vuitena foto sembla que hagi nevat a les montnyes del davant, es curiós 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoBDN
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3198

Matinades mogudes d'estiu...
|
És maquíssim, el Puigmal... És, potser, uns de les excursions més maques... Moltes felicitats a tots per l'ascenció  L'únic és que em fa pena... la zona més plana abans de fer la pujada final, que a les fotos es veu una mica de neu... això eren glaceres que han desaparegut... Però bé, són cicles  Salut i muntanya!  Només una pregunta. Quan hi havia glaceres a aquesta zona? Això, no ho sé... però, si tens un mapa de la zona, veuràs els característics circs i la pedra esmicolada (les tarteres), que indiquen la presència (antiga) de glaceres... Ja fa molt i mot anys, al motseny, també n'ho havia... o sigui que feia un bon fred
|
|
|
|
|
En línia
|
Badalona - Centre 21msnm, Barcelona, Catalunya. 18,1º i 412,1mmAny 2005: 501,0 mm. Any 2006: 322,7 mm. Any 2007: 339,0 mm. Any 2008: 309,3 mm. 
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6360
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Molt bones fotos, si que feia fred, amb la creu glaçada.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|