Pàgines: [1] 2 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tindrem un estiu molt càlid? (Llegit 970 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6864
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Ja sé que és al principi, i que això és ser meteopredicador, però creieu que aquest estiu serà molt càlid com diuen a l´INM? Jo penso que serà càlid, però sense exagerar.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6180

Palma - capital mallorquina
|
no arribarà al del 2003...però 2-3ºC superior a la mitjana pot ser, o normal...precipitaacioons normals, és a dir, tempestes de tarda a l´agost
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Twin Returns
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3933

|
no arribarà al del 2003...però 2-3ºC superior a la mitjana pot ser, o normal...precipitaacioons normals, és a dir, tempestes de tarda a l´agost
Home, no se el 2003 quants graus va quedar per damunt la mitjana, pero si tenim un estiu 3º superior a la mitjana ens podem morir 
Jo crec que sera un estiu que en un principi començara fluix, (segona quinzena de Juny), per anar augmentant la temperatura a mesura que passa el Juliol, amb un màxim al mes d'Agost.
No crec pas que es repeteixi la tonica d'un Agost poc caluros i humid com el de l'any passat, esper equivocar-me.
A més, vegent la dinamica de l'atmosfera darrerament, no descartaria entrades de N a la segona quinzena de Juny i 1 dia o 2 al mes de Juliol. Al mes d'Agost ja seria més dificil.
Previsions oficials del meu cervell
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Jo crec que fotrà calor i suarem.......
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3945

DOS, EL CRUSAITOO
|
yo crec que nevara al tibidabo a l'agost tu  Ara enserio tinc un presentiment que sera fresquet , l'hivern ha sigut caluros del normal , la primavera fresqueta i espero que l'estiu tambe  De moment el juny esta essent fresquet
Habeure com acaba aquest estiu , espero no tindre nits tropcials , l'any passat nomes 7
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|