Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Pico de la Pala, Perdiguera 15-05-07 Miraflores de la Sierra (Llegit 550 vegades)
|
Milic
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 861
|
El 15 de Mayo me di un paseo por las afueras del pueblo haciendo un recorrido circular subiendo directamente hacia el Pico de la Pala para posteriormente ir por las cimas de la Sierra de la Morcuera hasta la Perdiguera y bajar atravesando el bosque hasta practicamente el pueblo.
El monte estaba espectacular como vereis en las fotos.

|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Zuco
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5366

Palma - capital mallorquina
|
muy buenas las fotos, cuáles son las alturas?? BUEN REPORTAGE
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3318

Termi-meteo... :P
|
Que paisajes más preciosos! Felicidades!
Lástima que no sale ninguna foto de la "pedassso de hembra" que me han dicho que eres!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
torreneules
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2565

fageda montseny
|
Que paisajes más preciosos! Felicidades! Lástima que no sale ninguna foto de la "pedassso de hembra" que me han dicho que eres!  Puse una foto mia en el seguimiento del futbol, creo que en el del Real Madrid.  Las alturas no son gran cosa, el Pico de la Pala son unos 1450metros, la Perdiguera anda en los 1870metros y ya el monte mas alto del Valle es el Pico de la Najarra con 2150metros, por aqui no tenemos esas peazo de alturas que teneis alli No siempre la medida determina la belleza del paisaje..
|
|
|
|
|
En línia
|
hospitalet de llobregat, barri de sant josep **tota la terra que el meu cor estima, des d'aci es veu en serres onejar** 
|
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5486

|
Preciosos paisajes. Felicidades por el reportage!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 0,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3808

Michael Connelly
|
Bonita zona, si señora. Y buenas fotos
|