Autor
|
Tema: Pedraforca, 2506 mts (Llegit 2216 vegades)
|
montgros
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 724
|
com sempre, genial reportatge..... He suat veient les fotos 
L'enveja sana dels dimarts......i sempre esperant el report quan obro l'ordinador el dimecres matí.
salut!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Imanol
El siempre lluvias....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2337

Aupa Barakaldo!!!
|
Qué preciosidad!!
Qué bien se tiene que respirar allí arriba, con el fresquete y aire limpio hora en verano...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34257

|
Jejejejej, amb neu ha de ser la polla 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3385

Termi-meteo... :P
|
Vaig tenir el gust de fer-la amb neu i nevant un abril de no sé quin any, 1999 crec, i va ser na de les sortides més guapes a la muntanya. La canal de Verdet estava impressionant i vam passar amb un tou de neu que avui m'ho repensaria... em dec fer gran! 
Buscaré alguna foto (que hauré d'escanejar) i, amb el teu permís, la penjo aquí mateix. Veient aquelles fotos t'asseguro que a l'hivern hi tornaràs... 
No us vau donar cops als turmells amb els pedrots amb les trekinorras?
El Calderer, també és una canya. Hi ha una mena de forat quan t'hi apropes (sembla un forat de vàter!), que se'ns dubte tot el que caigui per allà, se'n va a la merda! 
Molt guapo el report noi! Per cert, veig que estava ple de gent, jejeje
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|