Autor
|
Tema: Pedraforca, 2506 mts (Llegit 2435 vegades)
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 4280

Neu, neu!!!
|
No us vau donar cops als turmells amb els pedrots amb les trekinorras?
Jejejeje, hi sabem caminar força amb elles, però alguna pedrada vam rebra  mmmmm Més que als peus, al cul.... tinc un blau i tot  És que del Pedraforca, ningú torna igual! 
Algun cop, alguna llaga als peus,... és més "matón" del que sembla! 
Per cert Jordi, remenant, ja he trobat les fotos d'aquell hivern!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34846

|
Ja tardes en escanerjar-les 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

Neu, neu!!!
|
Ja tardes en escanerjar-les  Amb l'escànner que tinc, més val "una bona foto de la foto" 
Per cert, va ser principis d'abril de 2000. El Pedraforca presentava aquest aspecte...

Aquesta és des del Coll de Verdet mirant cap amunt! 

i aquesta mirant des de més amunt cap al Coll, que més que Verdet... estava Blanquet! 

Continuavem amunt! Fixa't en la cama dreta de l'amic. 

La canal estava bonica bonica! El darrer les va passar canutes... 

Camí del cim, el Pollegó Inferior i l'Enforcadura...

i ja de baixada, es va fotre a nevar amb ganes! Semblo el "Rambo" de les neus! 

Va ser una sortida de les guapes. Segur que aquest pròxim hivern cau, eh?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Connectat
Gènere: 
Missatges: 34846

|
Collons quina pujada 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

Neu, neu!!!
|
Impressionants les fotos! Si us enfonsaveu més amunt dels genolls, per pujar per la canal en aquestes condicions de neu devieu acabar amb les cames fetes pols!  Quan vaig arribar a dalt, tremolaven una mica... Però una bona jalada ràpida al cim va anar molt rebé. Cal dir però que foten una bona clavada de grampons i piolet a cada passa, no anava pas malament; ho prefereixo a les dues passes endavant i una enrera per relliscada, al pendís de l'enforcadura a l'estiu... allò sí que és esgotador... Us animo a fer-la amb neu!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

Neu, neu!!!
|
No vau pujar pel mateix lloc? 
Potser nosaltres vam pujar una mica més cap a la dreta (segons es puja)...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 7326
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
La pujada al Pedraforca és dura, dura!!! Però el paisatge bé que s´ho val. Us felicito Jordi i Anna!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|