Autor
|
Tema: Pedraforca, 2506 mts (Llegit 2408 vegades)
|
|
|
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Connectat
Missatges: 775
|
aquí podem veure com el Lecqeutre i el Passet han perdut la categoria de 3000 metres:
|

passet.jpg (64.55 KB, 500x375 - vist 38 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Connectat
|
I el Besiberri del Mig o doble ressalt, el mateix:
|

mig.jpg (59.76 KB, 500x375 - vist 35 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Connectat
|
El Molières ha pujat 2 metres!!!!
|

molieres.jpg (38.29 KB, 500x375 - vist 35 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
montgros
Cumulus Mediocris

Connectat
|
Un altre 3000 que va caure, ja fa molts anys. Pala de sarradé, al nord de l'estany de la Llebreta i al sud de la Punta alta....
|

sarrade.jpg (54.47 KB, 500x375 - vist 34 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4112

Neu, neu!!!
|
Molt interessants aquestes dades, Montgròs. Jo també m'apunto a la conversa amb unes cerveses al davant  Doncs vinga! Proposeu dia i hora per fer una bona monjoia de cervesses! 
I no oblideu mapes i els llibres dels 3000 dels pirineus! 
Per cert, vaig llegir en un altre foro d'internet, un paio que buscava un llibre dels "2000 del pirineu aragonés", que, com comentava aquesta persona, són els grans oblidats de la zona. En sabeu alguna cosa d'aquest llibre?
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
meteocoll
CATmeteo Admin
Tren convectiu

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34740

|
Espero que us les foteu a cal meteocoll, grrrrrr
|