Pàgines: 1 2 [3]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Ofertes adsl... quina em convé? (Llegit 1171 vegades)
|
|
|
Garíl
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 13007

Sé de uno que se ha puesto palote...... XD
|
Recibiste contraoferta de orange ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
jejejejejejejej acabo de cambiar a ya.com o orange que es lo mismo 
En principio he contratado ADSL 20MB + Llamadas..... me han dicho que sí, que tenía cobertura JA JA JA (que no se lo cree ni su puta madre eso, si no vives en una gran city)...... pero pagaré bastante menos por la misma mierda de servicio... eso reconforta 
Total que al final me quedaré con la misma cagada de velocidad como tenía hasta ahora de 1mb + llamadas, pero pagando la mitad casi.
Y un móvil por 1€......
El petit garil, su primer móvil fot-li gastu....... 
Hasta ahora pagaba 45€ iva incl. y ahora 23,15€... La diferencia es de:
21,85 menos cada mes....... x12 meses año = 262,2€..........
ME ACABO DE GANAR 2 MARISCADAS ¡¡¡¡¡¡¡ Y AUN ME SOBRA PALGUN WISKYLLO FIJO
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3310

|
Bravooooooooooooo !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Neng, esa promición de 2 billetes de avión + no sé cuantas noches de hotel........
Has encontrado donde está encerrado el gato ??
Me tiene mosca esa promo, a ver por donde te la endiñan........
Si si, le regalamos 2 billetes de avión (de esos en plan barato a remos)..... si adquiere nuestro maravilloso pack vacacional de 12 dias en asdhjfoiqrjf jfro... por tan solo 4.000€/persona.... de nada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Mira tú..... 
Para los billetes de avión.......
Condiciones de uso Única condición: contratar la estancia con las Agencias de Viajes Hobby y realizar una estancia en destino de al menos 7 noches.
jejejejejjjee te regalo 100€ en billetes de avión, pero tú me compras un pack de 7 noches mínimo....... anda que no la saben larga
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 3310

|
Tema solventat.
Hui he tocat a Orange... demanant la baixa dels servicis contractats amb ells. Aleshores m'han fet la pregunteta de per quin motiu volia la baixa... i al comentar-li que volia millors ofertes que vea al mercat, inclús per a nous clients... he acabat per confesar-li que volia la baixa per a donar-me una nova alta. La senyoreta d'Orange m'ha dit que açó "és una parida" per que realment les ofertes són les mateixes... i que va per zones i tal... de manera que al meu cas (tinc alta amb Orange des de 2004) m'oferien el descopmte de un parell de servicis que estava pagant i jo ni s'havia... com eren les trucades internacionals... i servei antivirus-spam-polles... de manera que ara pagaria 11€ menys en cada factura mensual. A més, em regalarien el router wifi per ser un client antic... per un valor de 60€... (ja vorem quin és...) i bé... aixó és tot.
Tindré Modem-Router nou i pagaré 25€+IVA cada mes per 1 Mb + Trucades nacionals.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|