Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Salt mediàtic meteorològicament (Llegit 189 vegades)
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6360
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Avui ha sortit la mínima de Salt al Telenotícies Comarques de TV3, -3º, l´he dit jo. Abans també deia la mínima de les Deveses, però l´observador de l´INM de Salt em va renyar i ja no la dic. Dic la mínima de Sant Daniel per compensar . Feia més de mig any que no sortia una mínima de Salt, ja tocava!!! Les mínimes de Salt poden ser ben diferents segons el lloc (avui m´he passejat una hora abans de treballar per mirar la mínima de punta a punta al municipi), (de NW a SE): -7,4º Salt-Deveses -4,5º Salt-INM -2,8º Salt (centre, la meva) -5,8º Salt (la Maçana, S de Salt) Salutacions.
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
|
|
|
|
Gerard Taulé
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Missatges: 6360
El meteofanàtic de la illa de calor gironina
|
Em va dir que les Deveses de Salt no són Salt, i per això no puc dir que la mínima de Salt ha sigut la de les Deveses i que les dades oficials de Salt són les d´ell, una mica egocéntric, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
Salt (Gironès), 84 m 15,4º, 750 mm, 41º i -7,8º Blog "El clima i la meteorologia" gerardtaule.blogspot.com www.acom.esLa meteorologia és la sal de la vida del meteofanàtic
|
|
|
Empordanet
Il calçoto té sello.....
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 22007

Nova Zodiac
|
Collons quin tiu mes pedant.......que trist