Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
7 Setembre de 2008, 08:05:17
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Menorca (Garrotxi)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Forum CATmeteo
|-+  Fotografia
| |-+  Galeria muntanyenca
| | |-+  Pic du Midi
« anterior següent »
Pàgines: [1] 2 3 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Pic du Midi  (Llegit 955 vegades)
Risi
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 2429

Ibón de Plan, per perdre-s’hi

Pic du Midi
« en: 28 Juny de 2007, 19:32:45 »

Be i aquí la meva visita al Pic du Midi aquest passat dimarts, llàstima que hi havia bastanta boira i la visibilitat va quedar molt condicionada per aquest fet, però per sort en algun moment hi va haver alguna ullada de sol i vaig poder gaudir de unes magnifiques vistes, encara que sols uns segons

A peus del Tourmalet hi ha l’estació d’esquí de la Mongie de on surt el telefèric de la cota 1800m i que ens portarà fent una parada per canviar de telefèric fins al cim del Pic du Midi a 2877m, on hi ha un mirador amb unes vistes magnifiques de gran part del Pirineu ( el dia que no està tapat es clar  ), també hi ha un centre d’observació astronòmic i un centre de telecomunicacions

i comença el viatge de pujada on es pot gaudir d’unes vistes precioses

i ja arribant

i com es pot veure encara queda alguna resta de neu

llastima de la boira

i deu ser acollonant la vista 

i s’obre un moment i aprofito per fer algunes fotos a veure que s’hi veu

i ara ja fem el camí de baixada

els cables del telefèric es perdent en la boira cap a l’infinit

i un cartell que hi ha al cim del Midi amb les dades extremes enregistrades, dir que el dia que hi vaig pujar 26 de Juny, estàvem a la una del mig dia a 2ºC i la mínima d’aquella nit va ser de -2ºC

i fins aquí i espero que us agradi  Wink
En línia

Serralada del Cadí des de La Seu

*Cuando los ángeles lloran, llovera..*
embat
Cumulus Congestus
*

Missatges: 1915

Meteoboletaire

Re: Pic du Midi
« Resposta #1 en: 28 Juny de 2007, 20:31:02 »

Bones fotos i molt bona la placa aquesta final, m'encanta saber les dades rècord dels llocs. I me pareix molt be que es facin públiques. Però, canviaran la placa si es baten els rècords no?  Grin
En línia

El gran avantatge de tenir mala memòria és que pots divertir-te moltes vegades amb la mateixa cosa.
Zuco
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 5665

Palma - capital mallorquina

« Resposta #2 en: 28 Juny de 2007, 21:00:52 »

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked

Quin pedazo de reportatge acab de veure!!!! Quina alegria, le Pic du Midi és una autèntica passada!!!!!!!!!!!!!!!!  Shocked Shocked I ja de por si les fotos una autèntica meravella, llàastima de la boira..tingures fred, oi??  Grin Grin Grin

Bé, te felicit, Risi per enèsima vegada, és una passada per cada lloc que vas.....tots vosaltres anau a lllocs esplèndits.... Wink

gràcies
En línia

Ciutat Jardí, a 5km al SE de Palma de Mallorca. 2 msnm, estació a 11 msnm-ILLES BALEARS

"El que té de bo la meteorologia és que cap dia és igual, sempre es gaudeix d´ella"

www.meteopalma.com   --Web     Blog--  http://meteopalma.blogspot.com   

www.meteopalma.com   --Meteo...Ciudad Jardín
Nou blog!!!!!!!!!  http://meteopalma.blogspot.com
Zuco
Cumulonimbus Incus
Connectat Connectat

Missatges: 5665

Palma - capital mallorquina

« Resposta #3 en: 28 Juny de 2007, 21:03:38 »

http://bagn.obs-mip.fr/webcam/index-grand.php

Pàgina amb la webcam 360º actual del Pic du Midi amb dades meteorològiques actuals  Wink
En línia

Ciutat Jardí, a 5km al SE de Palma de Mallorca. 2 msnm, estació a 11 msnm-ILLES BALEARS

"El que té de bo la meteorologia és que cap dia és igual, sempre es gaudeix d´ella"

www.meteopalma.com   --Web     Blog--  http://meteopalma.blogspot.com   

www.meteopalma.com   --Meteo...Ciudad Jardín
Nou blog!!!!!!!!!  http://meteopalma.blogspot.com
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Missatges: 5920

When you love, God's light shines on you :)

« Resposta #4 en: 28 Juny de 2007, 21:06:45 »

Molt interessant reportatge! Llàstima dels núvols baixos enganxosos que et van fer la guitza. Jo no m'hagués molestat en pujar amb aquestes condicions; m'emprenya molt aquest tipus de temps a muntanya, i a més la tarifa és la mateixa 

Curiós que el "record de chaleur" dati ... del 1943!
En línia

Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-)

Luxembourg-Findel  -  49º37'N  6°12'E  -  376 m

Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C     Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956)     Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007)

Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C     Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°C
Mes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956):         ―8,8°C     Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006):          +23,5°C
MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11085

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #5 en: 28 Juny de 2007, 22:59:08 »

Es un dels llocs que més m'agradaria visitar...sempre que trobi bona visibilitat, sino és com bé diu el reusenc aquest de dalt....la tarifa és la mateixa i no hi han vistes...
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
santfeliuenc
absolut + naranja
Cumulonimbus Incus

Missatges: 6731

« Resposta #6 en: 28 Juny de 2007, 23:16:15 »

FLIPANTE........RISI...Como dice Meteotortosa es un lugar para visitar..
En línia

sant feliu de llobregat 24 msnm
min abs 2000-5   -3.8º
Risi
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #7 en: 28 Juny de 2007, 23:33:19 »

Gràcies companys pels vostres comentaris

la veritat que es un lloc que consulto la seva Webcam tot sovint i al.lucino en colors amb les vistes i les temperatures i tenia moltes ganes d'anar-hi,  també dir que lo meu es de frenopàtic quan tinc festa me'n vaig a veure muntanyes i un centre emissor  , que per cert la seva senyal arriba fins a la Vall d'Aran

i referent a si val la pena o no pujar-hi en aquestes condicions, home si ho penses be no, ja que no pots gaudir de totes les vistes en condicions, però tampoc ningú et pot assegurar que a la mitja hora de girar cua escampi la boira, normalment a la tarda es sol obrir i jo em vaig voler arriscar ja que el viatge es bastant llarg i no se quan podré tornar-hi

jo ho recomano totalment això si prepareu 25 euros per el telefèric faci sol o no i millor portar un bocata i una llauna de beguda doncs la clatellada per menjar al restaurant, va en funció als metres pujats això si almenys es menja molt be
En línia

MeteoTortosa
Lo poal i la granera
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 11085

¿Quis custodiet ipsos custodes?

« Resposta #8 en: 28 Juny de 2007, 23:34:43 »

després de veure els paisatges de quan fan el tour de frança i pujent al tourmalet i tota aquella zona...sempre he desitjat veure-ho en directe (el paisatge s'enten)...sempre que vaig de viatge intento buscar una carretera o bé un lloc accesible i que estigue ben amunt, igual que passar els ports de montanya amb el cotxe.
En línia

Per fi he arribat a la puta maleida xifra dels 10.000 posts
Risi
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #9 en: 28 Juny de 2007, 23:55:14 »

després de veure els paisatges de quan fan el tour de frança i pujent al tourmalet i tota aquella zona...sempre he desitjat veure-ho en directe (el paisatge s'enten)...sempre que vaig de viatge intento buscar una carretera o bé un lloc accesible i que estigue ben amunt, igual que passar els ports de montanya amb el cotxe.

Ostia Lluís em sembla que estem igual de tocats del bolet, jo al sortir de Jaca direcció França vaig preferir mamar-me el port de somport amb totes les seves curves i veure el paisatge, que no pas passar còmodament pel túnel de Canfran i t'estalvies la tira de quilometres i curves, però ja que anava de vacances mes preferia veure paisatge, que no pas 8 quilometres de un forat negre, un altra cosa seria tenir que passar-hi tot sovint o per anar a treballar, llavors segur que ja passaria del paisatge i aniria a lo pràctic
En línia

Pàgines: [1] 2 3 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió