Pàgines: 1 [2] 3 4 5
|
 |
|
Autor
|
Tema: Un any de detector de llamps (Llegit 1792 vegades)
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Sí, l'havia vist fa un temps. Impressionant oi?
Però amb la combinació boltek/nexstorm pots classificar el tipus de llamps, cosa que de moment els altres no poden fer. I és molt interessant com canvien els tipus de llamps segons l'època, els tipus de tempesta, i també el canvi dintre la tempesta!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
meteoreus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 366

|
Bueno va, surto de l'armari. Em dic eduard i fa un mes i mig em vaig instalar un detector de llamps Boltek 
El tinc en tarja PCI i amb el Nextorm. Com molt bé diu casacota s'ha de calibrar i la veritat és que aun "estamos trabajando en ello" . De totes formes és impressionant veure com llamps a surten allí retratadets La última tongada de tempestes la vaig seguir i va ser flipant. De moment estic muntant el web amb les dades meteo i per suposat dels llamps, però sóc molt poc original i com tants d'altres NO TINC TEMPS!!! 
Una xarxa de detectors de llamps a la zona i fer servir triangulació per clavar-los ja seria l'hòstia. Compteu amb mi si es fa algun dia (dades, programació, cerveses... )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Felicitats!
Crec que ja ens hi podem anar posant. Faltaria algun detector a la zona central o cap el nordest, i ja podriem triangular el Principat! Algú que pugui programar?
Només dir que el lloc per a l'antena no és tan primmirat com el d'una estació meteorològica, pot estar perfectament dintre una casa o sota teulada mentre no tingui ordinadors, teles o microones a dos pams.
Jo tinc l'antena dintre casa, a menys de dos metres del servidor (que no té pantalla ni teclat però, llavors no hi ha cap problema perquè la pròpia màquina és una gàbia de Faraday), a uns 3 metres hi ha, a la mateixa habitació, un ordinador amb pantalla de rajos catòdics, un rellotge electromecànic de campanar antic (amb contactes de mercuri), la base del telèfon inalàmbric i el mòdem wifi, tubs fluorescents i una làmpara de vapor de mercuri de l'enllumenat públic a 1 metre, i a l'habitació del costat una cuina elèctrica i un microones, i el detector ni els nota, ni tansols com a "noise", amb el squelch a zero. Per això val la pena el Nexstorm, perquè analitza 30 paràmetres diferents de les ones i identifica bastant bé què són llamps i què no.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteoreus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 366

|
Si es en PHP/MySQL ja podeu comptar amb mi per la programació (millor que fossim un petit equip).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador
CCM

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: un munt

|
Amb PHP em puc afegir jo (sense Boltek, és clar )
|
|
|
|
|
En línia
|
Viladecans 23msnm Baix llobregat 
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Jo només sé de Perl, que adoro profundament.
Una cosa seria fàcil en el cas de Perl: en comptes de triangular els llamps individualment (per això segurament es necessitaria una màquina bastant potent en cas de tempesta, ja que un sol detector ja posa una Intel de 2 GHZ amb 1 giga de RAM al 100% quan hi ha festa) es podria començar per triangular els nuclis de tempestes basades en els reports TRAC del nexstorm, que a més no seria massa crític en la sincronització, i si això funciona, anar-ho complicant!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sinner
CATmeteo Col.laborador