Pàgines: 1 2 3 4 [5]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Un any de detector de llamps (Llegit 1841 vegades)
|
boira
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2321

|
Si, millor així. Ja ho he agafat. Gràcies.
Quan pugui li donaré una ullada. No tinc compilador C Builder instal.lat (em donava problemes amb codi d'origen més antic), però de cara a veure l'exemple serà el mateix, suposo.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
meteoreus
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 372

|
Algú per casualitat té les imatges de radar i sobre tot localització dels llamps hora a hora (font del SMC) de les tempestes d'ahir diumenge 13 agost?
Estic calibrant el detector i m'aniria de conya aquesta informació.
Merci!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9965

|
A la tarda et passaré el vídeo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Amb el temps he comprovat que el Nexstorm, el programa de gestió del detector, no va massa bé en quant a precisió, tot i les infinites possibilitats que presenta.
Com que les dades éren molt boniques però inservibles, he posat el simple programa que porta el detector, el Stormtracker, amb una utilitat per a capturar-ne la pantalla, que és el que es mostra al web.
Amb això he vist que el detector fa uns arxius amb les dades dels llamps que semblen bastant interessants, prou com per a temptar-me a escriure algun programa fet a mida. Feina assegurada per als pròxims mesos. Ja us ho aniré explicant. De moment el detector quedarà reduït a aquesta simple imatge, que es renova cada minut (es nota que és una captura, ja ho aniré pulint):
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
Primer programet en marxa: com que a la imatge es veuen els llamps dels últims 60 minuts, el sistema en guarda cada hora una imatge. D'aquestes imatges, des del començament del dia, cada hora en fa una animació, així que sempre es pot veure el moviment des de les 00 UTC fins a l'hora sencera anterior - i en queda un arxiu per cada dia.
No ho he provat gaire: simplement escrit i engegat, per tant de moment cap garantia de solidesa o error, ja anirem veient i corregint. Els mapes són accessibles aquí:
http://www.casacota.cat/2x2/mapa.pl
Si noteu algun problema o anomalia, feu-m'ho saber.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: 1 2 3 4 [5]
|