Pàgines: [1] 2 3 4
|
 |
|
Autor
|
Tema: sensor termohigrometre Oregon cascat (Llegit 1276 vegades)
|
joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 372

Vacarisses 425 m.
|
Definitivament, s'ha petat el termohigrometre de la Oregon que ens va costar tant que els de Sapiens ens enviessin. La Humitat me la marca 24 punts menys de la real. El termòmetre sembla que funciona bé. Tinc entès que la garantia és de 2 anys. Contant que ens van enviar el sensor en qüestió, cap a l'abril o maig de l'any passat, doncs encara estaria dins la garantia.
Algú ha reclamat a Sapiens per algun peça de la Oregon defectuosa i com ha fet els tràmits? Demà trucaré a Enciclopedia catalana a veure si algú sap algo. Gràcies
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9962

|
Doncs diria que no ets l'únic que té aquest mateix problema...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat

Vacarisses 425 m.
|
Ja m'ho imagino que tinc que anar directament a Oregon. El que passa que trucaré a Sapiens per tal que em diguin com ho de fer i quina documentació tinc que aportar. He trobat el full de tarjeta de garantia de oregon http://www.oregonscientific.es/assets/guarantee/condizioni_IT.pdf
Recordo que ens van enviar directament amb una caixa el sensor amb el panell solar, pero no havia cap paper de Oregon de garantia. Això és el que preguntaré a Sapiens. O ells mateixos en donguin algun paper conforme m'ho han vengut ells.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6019

El corredor dels tornados !!
|
Jo el sensor que ens van enviar d'Oregon el vaig utilitzar els primers dies i també em marcaba un 25% menys de humitat que l'altre sensor que tenia al final l'he arraconat i utilitzo el vell a part de la Davis !!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat

Vacarisses 425 m.
|
Pues chapeau! pels de Oregon. Els hi he explicat el problema, primer m'han dit que fes un reset de 5 segons a l'estació central, però no s'ha solucionat. He trucat un altre cop, i m'han prés les dades i sense preguntar garanties, any de la compra ni lloc on el vaig comprar, m'enviaran un sensor nou.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2 3 4
|