pardines
Estrat

Desconnectat
Missatges: 14
|
A mi em van fer el mateix pero amb l´anemometre. Cap problema i un de nou a casa!! el que passa és que ha tornat a petar i haig de tornar a demanar-ne un i no se si ja em posaran problemes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 6260

Ja arriben les tempestes !!!
|
Ja informaràs si el nou sensor que t'envien marca bé la humitat perquè jo tinc el mateix problema !!
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Web ! / Blog ! 
|
|
|
|
|
joprife
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 377

Vacarisses 425 m.
|
Doncs un 10 pels d'Oregon.....m'han enviat el sensor, junt amb el panell solar amb els de Seur. La diferencia d'humitat amb el sensor cascat era de 25 % que marcava el vell a un 52 % que em marca el nou sensor
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

|
Mes o menys tots tenim un 25% menys això és que son defectuosos per sort tinc la Davis i el senosr de l'Oregon que venia amb la colecció !!
|
|
|
|
|
En línia
|
L' Hospitalet de Llobregat - La Torrassa (Barcelonès) CATALUNYA, 56 msnm Web ! / Blog ! 
|
|
|
.
El Sappo Siffredi!
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6822
|
No todo tenemos un 25%... yo si comparo con el psicrómetro me da un 5% de diferencia...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MeteoLH
Cumulonimbus Incus

Connectat
Gènere: 

|
Llavors heu aconseguit solucionar el problema amb el sensor nou que us han enviat els d'Oregon ??
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|