Pàgines: 1 [2]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Prats de Cadí (Llegit 710 vegades)
|
rubinenc
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 266

Canigó
|
Hola, molt bones fotos. Vaig estar el diumenge anterior a la mateixa zone. No vaig arribar a fer la canal, ja que la veia molt dreta, s'ha de fet alguna grimpada? ja per anar preparar, ja que la dona no li agraden les grimpades i menys si són molt aerees.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Meteosee
Dame un orujo...dame dos...dame tres.....
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3213

Rumio?, doncs existeixo... i segueixo rumiant...
|
Hola amics! ja estic a casa. La sortida va ser molt guapa i va servir per iniciar a la Yolanda amb això de pujar muntanyetes, tal va ser l'éxit que al dia següent vàrem pujar a l'estany de Juclar (una horeta i mitja, 2300m) i ja tenim una altre aficionada a la muntanya, je,je... Properament farem el Comabona per no abandonar el Cadí. Ja avisaré. No cal crampons, juas, juas!!
En quant a Rubinenc, nomes dir-te que la canal de Cristall es pot fer sense grimpar, però a l'estiu t'aconsello la canal Baridana perque és més oberta i no et farà falta casc. De totes maneres jo crec que aquestes canals son per pujar a l'hivern, amb neu es pujan en la meitat de temps (i es baixan en un quart, ji,ji,ji)
Doncs res, que va ser una ascensioneta molt entretinguda i em vau ajudar a animar a la Yolanda amb les muntanyetes.
Moltes gràcies Andreu i Miquel!! 
P.D: Low, m'ha molat lo dels tres Maríos, ja m'ho veig: "Centre Excursionista Los Tres Maríos" je, je...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
maresme
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 5389
|
Molt bones fotos!
|
|
|
|
|
En línia
|
Pluges 2008 Vilassar de Mar. (10 msnm) Gener: 16,5 mm Febrer: 27,6 mm Març: 46,1 mm Abril: 31,0 mm Maig: 99,6 mm Juny: 90,9 mm Juliol: 0,5 mm --------------------------- Historic: 2007: 344,1 mm 2002: 1062 mm 2006: 413,8 mm 2001: 394,8 mm 2005: 555,5 mm 2000: 471,0 mm 2004: 538,0 mm 1999: 395,8 mm 2003: 578,0 mm
|
|
|
Pàgines: 1 [2]
|
|
|
|
|