Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Prats de Cadí (Llegit 780 vegades)
|
|
|
Jack Frost
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3671

Doncs això...!
|
Eps! Bon report! I bons protagonistes! 
Afegiré alguna més si et sembla bé, val?
Fins aviat!
|
|
|
|
|
En línia
|
Poble Nou Jack Frost: figura llegendària que s'origina a Escandinàvia, on, segons la mitologia noruega, Karl, déu dels vents, tenia un fill anomenat Jokul o Frosti -Jokul significa caramell i Frosti gebre. La fantasmagòrica figura, semblant a un Elfo, és un personatge imaginari que apareix en les històries tradicionals i se suposa que traça les figures que apareixen en el gebre; representa, per tant, el fred. (R.Hardy: El libro del Clima. Vol I) Una de les coses més maques que m'han dit en molt temps:"dons que.. estic molt contenta de que hi hagi gent com tu que sense casi coneixe'm em vulgui ajudar i ensenyar tantes coses, mai m'hauria pogut imaginar que una aficio com la meteo em fes coneixer a gent tant bona i agredable.. i que al final acaben siguent molt mes importants que no pas el fet de que caigui 1 metre de neu" 
|
|
|
|
|
meteosuri
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3697

però els grallers i geganters de Vic som millors!!
|
genial sortida!! 
cada dia m'agrada més el monstre rocós del Cadí, preciós!! 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
McConnell
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3882

Michael Connelly
|
Ostia bona sortida. Vau pujar per un dels camins més complicats del Cadí, la de la Font dels Cristalls. Teoricament la més fàcil és la del Pas dels Gasolans, oi? Brutal ascenció, a que no hi ha ous de fer-la a l'hivern? 
Andreu i companyia, aixó si, magnifica sortida
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|