Pàgines: [1] 2
|
 |
|
Autor
|
Tema: Tindrem un hivern com el del 2001 (decembre i NEUUUUUUU!!!!!!!!!!) (Llegit 432 vegades)
|
ACER
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 296
|
Ja portem uns quans anys sense tenir una Bona Nevada general gairabe a tot Catalunya i en unes dates en les que a mes es pogui complicar molt mes la situacio despres de la nevada per temperatures extremes.Es a dir com la del 14 de Desembre del 2001, quina pasada us enrecordeu?.Hi van haver llocs com per exemple la Plana de Vic que degut a les fortes inversions termiques i les boires,la neu va aguantar al terra mes de 20 dies seguits.Es van asolir temperatures de gairabe -18ºC a Vic.Es va Glaçar tot,el Riu Ter tenia un gruix de glaç de 20cm.Aquestes situacions aqui al nostre pais pasen de tant en tant penseu que aquest ivern podria ser el proper?.Si teniu fotos d´aquella nevada havera si les poseu,jo si consegueixo comprimirles les penjare.Ja se que queda molt per poder pronosticar com sera el proper ivern,pero mes que res es per poder compartir opinions amb gent que va viure aquella situacio i parlar d´aquests tipus d´episodis al nostre territori.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Klipsus
el chico cazado y oxidado
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6019

When you love, God's light shines on you :)
|
La meva opinió:
En meteo, més enllà de 3-4 dies vista, no hi ha res segur. Però si tirem d'estadística, és molt molt poc probable que es repeteixi un episodi de fred+neu com el del desembre de 2001. Són les típiques situacions que es viuen un cop, màxim dos, a la vida.
Tant de bo no sigui així.
PD: Posa una H a "ivern" i canvia "tindren" per "tindrem", pel que més t'estimis. Es inhumà el mal que fa a la vista!
Algunes fotos del 15.12.2001 (escanejades):
REUS

TARRAGONA

|
|
|
|
|
En línia
|
Per fer l'amor les dones necessiten una raó; els homes un lloc :-) Luxembourg-Findel - 49º37'N 6°12'E - 376 m  Temp. mitjana anual (1971-2000): +8,8°C Any més fred (1947-2007): +7,0°C (1956) Any més càlid (1947-2007): +10,4°C (2007) Mitja gener (mes estadísticament més fred) (1971-2000): +0,6°C Mitja juliol (mes estadísticament més càlid) (1971-2000): +17,5°CMes més fred del període 1947-2007 (febrer 1956): ―8,8°C Mes més càlid del període 1947-2007 (juliol 2006): +23,5°C
|
|
|
-Gregal-
Assessor nivològic
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 4781

|
Bé, mapes de previsió... jo ja no me crec res
Previsió de NAO, en principi, negativa

NCEP

Francesos
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Ventisca
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3796

Vallirana (310 msnm)
|
Fa unes setmanes un veí que va veure la meva web, em va fer arribar unes fotos de la nevada del 2001 a la zona de Vallirana.
Les podeu veure a la meva web, impresionants, sobretot la de la taula.
http://www.telefonica.net/web2/meteovallirana/fotos/album_2001/index.html
PD: Si us plau que algun moderata modifiqui el títol, fa mal a la vista!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
ACER
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 296
|
Fa unes setmanes un veí que va veure la meva web, em va fer arribar unes fotos de la nevada del 2001 a la zona de Vallirana. Les podeu veure a la meva web, impresionants, sobretot la de la taula. http://www.telefonica.net/web2/meteovallirana/fotos/album_2001/index.htmlPD: Si us plau que algun moderata modifiqui el títol, fa mal a la vista! Impresionants les fotos!!!!!!!!!!!!! Demano disculpes per escriure ivern enlloc d´hivern,no se en que estava pensant.Mil disculpes!!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Fred siberiá
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 710

|
Confiarem amb el mapeta rus...
PD; Tampoc es d´Hivern, es Hivern.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
arbosenc
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3945

DOS, EL CRUSAITOO
|
aquet any es diferent , pot passar de tot
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
ipj
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 363
|
¿Como Diciembre del 2.001? Noooo, por favor, y no lo digo por las nevadas, que en Madrid también nevó, sino porque aquel año, a pesar (o puede que gracias, quien sabe) a las nevadas, fue un año de sequía, no tan severa como la del año 2.005, pero de sequía.
Eso sí, el verano del 2.002 fue aquel famoso verano que "no hizo calor" (vamos, como este pero en plan exagerado)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1] 2
|