Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Fins els coll... del pluvio oregon (Llegit 315 vegades)
|
Peremhospi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 42

|
Tres pluvios de la wmr 928 ja he canviat i sempre el mateix problema, deixan d'emitir la senyal sobre tot quan plou o es de nit. I no es que no rebri la consola, es que deixa d'emitir perque no s'encen la llumeta vermella, prou m'he mullat per comprobar-ho, i al cap d'una estona quan deixa de ploure o es de dia amb el chanel ho recupera. He canviat les piles no se quantes vegades. I el cas es que he comprat dues estacions iguals pel sogre i pel meu germà i no tenen cap problema. Ja em fa nosa trucar al servei tècnic per que em donin un altre perque pensaran que faig negoci. Estalviarem per una davis.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Timonet gelat
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 3269

1/2
|
Doncs jo no en tinc cap problema amb el pluvio. Si que és cert que moltes voltes no reb la senyal com cal. Açó ho vaig solventar cambient el emisor del pluvio més allunyat de les antenes de TV que tinc a la teulada. El que passa que açó que et comente és per que sempre ha fet la llumeneta vermella. El que comentes és ben extrany. No tinguis por i torna a ficar-te en contacte amb els d'Oregon. Tornal's els altres pluvios, com a mostra.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Peremhospi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 

|
Ara mateix no funcionava i l'he obert per mirar les piles s'ha donat un cop petit sense volguer i torna a funcionar. Igual es la millor manera de que funcioni, a veure quan dura.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Peremhospi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 

|
Torna a perdre la senyal i es que quan plou arriba un moment que es perd, demà l'obriré per dintre per veure si hi ha alguna conexió suelta.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Garíl-ineker
Amb sabotone
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12504

La bestia vestida d'alumini.
|
Això de perdre la senyal em va passar el mateix, al cap de poc més d'un any fallava....... fins que va petar.
Llavors a pendre pel cul tot i ho vaig canviar.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Peremhospi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 

|
Fart ja de la perdua de senyal em vaig posar a investigar.  I vaig pensar, si la perd quan plou o per la nit es que alguna conexió o placa agafa humitat i atura el procés. Vaig probar amb el transmisor que te la placa solar, la vaig obrir i semblava hermètica, vaig agafar el transmisor de la temp/higro i li vaig passar el cable del pluvio, no reaccionava. Vaig deduïr que el problema estava al pluvio, vaig possar un altre pluvio que tenia nou (l'ultima vegada només vaig canviar el transmisor amb placa) i funcionava amb la placa antiga. Però per curar-me en salut li vaig posar una mena de xubasquero de plàstic rígid a la placa interna de tal forma que cubris tota la placa menys allà on els sensors quasi es tocan quan bolca. I de moment avuí a plogut i ha aguantat. Així que ja sabeu ponselo ponmelo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]
|