Pàgines: [1]
|
 |
|
Autor
|
Tema: Sobre el vws i la opció de FTP (Llegit 558 vegades)
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 2835

Els reis de juliol...
|
Una pregunta sobre el vws de la nostra estimada estació...
Avui he instal·lat el soft i he configurat la opció de FTP. Connecta correctament amb el servidor, he configurat els fitxers que te que uploar, que els pugi cada 10 minuts, però no fot ni cas..., que faig malament...?, alguna idea?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
GarílPhone
L'empordaniccio es un mafiós ¡¡¡¡¡¡¡
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12689

Hi ha mòbils e iphone's.....
|
Tens un tutorial a meteoclimatic a on explica aquestos passos, està una mica desfassat en algunes coses, pero si el segueixes pas per pas, per collons que pujes dades al web.
http://www.meteoclimatic.com/index.php/pg.5.48.html
Salut ¡¡¡¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

Els reis de juliol...
|
Ok, moltes gracies!!!, per collons que aquesta nit ho deixo funcionant
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

Els reis de juliol...
|
He fet proves i no hi ha manera de que arrenqui el FTP. Connecta ok amb el servidor, però el SCHEDULE no fot cas de res… cal aclarir que el soft treballa sol, no te la consola connectada (no la tinc )… pot ser aquest el problema?, ja que detecto que el rellotge del programa tampoc s’actualitza…?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Peremhospi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 42

|
Jo crec que una cosa es la consola i una altre es la pujada de archius al servidor que son independents i es automàtic. Ves investigant que segur que hi ha alguna manera
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
TempsGranollers
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Gènere: 

Els reis de juliol...
|
Amb les proves que vaig fer ahir a la nit, crec que el tema està en que el programa funciona de forma sincronitzada si te la consola connectada…, els disparadors que salten de forma automàtica a una hora determinada, no ho fan si la consola no esta connectada al programa, el rellotge del vws està parat i entenc que no pot funcionar res que depengui de temporitzadors, això es el que crec…
De totes maneres, seguiré mirant…
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Pàgines: [1]