meteobreda
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 577
|
Hola, fa uns dies preguntaba com conectar amb la Davis monitor II de casa dels meus pares.
He estat fent proves i no m'ha funcionat podeu explicar-me o dir-me on puc trobar informació de com fer-ho.
Tinc el Weather Link 4.1, un mobil per conectat a la estació i un altre per l'ordinador.
Gracies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
No ssieennto la visstaaa....
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 9984

|
Com ho has fet?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
|
He conectat el mobil amb un cable Nullmodem al Datalink de l'estació. Desde un portatil he trucat al mobil mitjançant el programa Weather Link i aqui s'acaba tot no puc connectar amb l'estacio.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Potser has de configurar el telèfon perquè contesti trucades de dades i les atengui com a tal. Jo diria que és cosa del mòbil...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
meteobreda
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
|
Això ja ho he fet, ho he provat despenjant jo i despenjant automaticament al rebre una trucada de dades.
Alguna sugerencia més?
Gracies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Egarenc
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 

|
Jo no sé quines possibilitats tens de fer proves. Quan jo anava amb el mòdem (que encara tinc aquí sobre la taula... que bonic!) i volia saber si funcionava la resposta a les trucades, obria un terminal (p.e. Hyperterminal) i connectava al port on hi havia el mòdem, feia una trucada i després per pantalla has de veure la paraula "RING". Si no la veus és que el mòbil no funciona en modalitat mòdem.
Una altra cosa, la Monitor II funciona a 2.400 bauds. Possiblement el mòbil el tens configurat per comunicacions a 9.600 bauds, i si les velocitats de transmissió no són les mateixes no funcionarà.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|