Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Connectat
Missatges: 2601

|
Ja tenim seques les de dissabte passat
|

1.JPG (78.78 KB, 796x597 - vist 264 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Connectat

|
Ara s´estan assecant les d´ahir al matí i les d´ahir a la tarda
|

3.JPG (112.46 KB, 796x597 - vist 265 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Connectat

|
I enfilades també les d´aquesta tarda que hem anat a donar un vol amb la xicota : )
Un èxit
|

2.JPG (112.71 KB, 647x485 - vist 258 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Khamul
Estrat

Desconnectat
Missatges: 41
|
Jo he estat fent un volt avui pels voltants de Bellaterra i per Collserola en algún tros de bosc mitj cremat fa un parell d'anys. Res de res de res... I a més molt sec.
La veritat es que no tinc ni idea de quines son les millors contrades per buscar les Murgules. Nomès vaig trobar-ne un cop, ja fa anys, pels voltants de l'Empordà.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
junior73
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 73

|
Bona tarda!! Aquest matí hem anat jo i la dona amb els nens a buscar 4 espàrrecs,feia molta tramuntana i feia fred,i quan ja marxàvem ens hem trobat amb aixó:: Quasi hem dona un patatús!! Es ven bé veritat el que diu l´olotí,la murgola et troba a tú,perqué estaven ben amagades les mal parides! Bé es pot dir que m´he estrenat amb aquest bolet perqué l´unica que havia vist fins ara no l´havia pas agafada jo. Esperem que el vent pari de bufar perqué n´hi havia unes quantes més que no les he agafat perqué estaven ben pansides per el vent. Salut!!
|

1.jpg (79.89 KB, 640x480 - vist 199 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
marsupialus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 211
|
per els voltants de tortosa de múrgules res de res,ara,esparrecs tant com en bulgues caçar. Avuí els faré amb truita
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|