Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 44114 vegades)
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
Missatges: 39
|
deu nido, no se pas que son. ara arribut de marxa, avui he fet un partit de futbol, ( BELLES PROMESES CONTRA PROMESES BELLES) , i me trencat, un esguins. Quina merda, me fomut mal, aviam si no podre estar a pnt pels moixernons. sort que a mama, estar al 100% , jejejejejje
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8320

|
tienen pinta de comatus...pero no se ve lo suficientemente bien...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 17802

Un xic de Tramuntana
|
pel pont de l'1 de Maig tinc visita a La Rioja .. mmmmmmm 
Moixernons, cama-secs , xampis silvestres . 
i fa uns dies que hi plou amb ganes així que ja m'estan preparant el terreno , encara que allà els bascos són terribles amb els moixernons
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PakBcn
Estrat

Desconnectat
Missatges: 37
|
Voleu dir que ja no es faran murgoles? I amb el que ha caigut aquests dies no hi haurá noves florades?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Frankie
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 221

cap a la paella
|
hola, bon vespre! Aficionat a la meteo i malalt pels bolets. Bé, de fet finalment m'hi he acabat dedicant, als bolets  . És el primer missatge que escric, però ja fa força temps que us segueixo. Aquest any he trobat les primeres múrgoles, i al costat el que suposo que són ariganys. Us adjunto unes fotos... es poden menjar??, tal com les múrgules?? Aquestes són de l'alta garrotxa, però la setmana passada en vaig collir entre el maresme i el vallés oriental. si em permets,reenviaré aquesta foto a la llista de correu de l'associació micològica en la que que soc soci ja que darrerament he vist fotos molt similars i es tractaven d'una especie poc frecuent...  pero, comestible?
|
|
|
|
|
En línia
|
"Lo importante no es ganar, sino hacer perder al otro" - Les Luthiers
|
|
|
|