Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 43161 vegades)
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8308

|
la segona sembla un boletus..però la foto és massa petita...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
Missatges: 35
|
mireu la recolecta d'avui... 3 kilos de murgules de cardona,,... però els meus companys han anat a ripoll, hi han baixat 4,5 kilos de murgules de rec i 4 kilos de moixernons. he fet 200 kl pewr tres kilos quan a 35 km en podia haber fet 8. LA vida boletarire és així de dura.
|

mur.jpg (104.88 KB, 425x319 - vist 295 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
jokin
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 2
|
Ahir vaig estar per boscos de Manresa... i ni una múrgola. Això si el terra orientat a sol, estava humit.
junior jo també provaré per la Cerdanya i l'alt Urgell, a veure si hi ha sort i l'encertem!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
|
els boscos de masnresa res, has d'anar a cardona, abans d'arribar a vall de peres, on es va cremar l'any passat. allà i vaig trobar els tres kilets de la foto.
Kina cap de setmana!!!!! a la zona de ripoll s'han fet murgules a punta pala. ja estaven un pel passades però, 3 kilos, 6 kilos, 5 kilos,els resultats dels meus companys , jo res de res, pk no hi he anat. esx feien als freixes de les abores de les rieres.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Olotí
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2045

|
els boscos de masnresa res, has d'anar a cardona, abans d'arribar a vall de peres, on es va cremar l'any passat. allà i vaig trobar els tres kilets de la foto.
Kina cap de setmana!!!!! a la zona de ripoll s'han fet murgules a punta pala. ja estaven un pel passades però, 3 kilos, 6 kilos, 5 kilos,els resultats dels meus companys , jo res de res, pk no hi he anat. esx feien als freixes de les abores de les rieres.
Pots marcar amb una imatge de googleearth el lloc exacte? I quina freixa en concret?
L´any vinent crec que també en colliran 3, 5 i 6... però no kilos... unitats.
Això ho dic perquè sapigues que el google indexa els missatges. I potser et penses escriure per 20 i estas escrivent per 1000 persones o per tota la comunitat usuaria d´internet, que som uns quants.
Jo també vaig tardar un temps a adonar-me d´això... just el que vaig tardar a buscar paraules al google i veure els meus missatges. O el que tardaràs en veure que on ereu 3 ara sou 30 a buscar.
Exemple: El primer que se m´ha acudit ... he clicat a google "múrgula olot":.. doncs mira el cinque o sisé missatge...... evident.
Sort
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
ipv
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 87
|
Home..cadascú és lliure de dir o no dir els llocs, jo no diré els meus però no crec que les murxguleres de l'olotí pateixin pel missatge d'aquest noi pau i bolets
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
|
si voleu ja hi podeu anar a ripoll, la zona és molt gran i hi han moltes riberes, i només a unes poques se ni fan. A més a més, qui diu a ripoll, pot dir ribes, les lloses, gombren , st quirze, rupit, ja podeu anar a buscar, la muntanya és de tots, i l'any k b potser no se'n feran, jejejejej jo com cada any en trobaré, per pitjor que sigui
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|