Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 77195 vegades)
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8441

|
haurem d'esperar si els propers dies fa alguna refrescadeta, si no ens pasarà com ara que ha plogut molt però al final res de res (exepte alguns priviliegats que es coneixen de maravella recons)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
peredh
Estrat

Desconnectat
Missatges: 20
|
Particularment penso que la calor ja esta aqui de ple, la humitat de la terra cada dia menys i tot plegat ha sigut una florada que despres dels ultims anys ens ha fet somiar a tots plegat, ara be, la mare natura es capritxosa, ves sino com s´explica un tiu tan guapo com jo  d´oncs aixo que segons el puesto, la ombra, la humitat i tal i tal, alguna cosa anira sortint, ara anuncian plujes cada dia pel Piri, aixi que per part meva fins mitg agost, no gasto ni un centim de gasoil per anar a buscar.
Ara aixo si, si algu practica pesca submarina i li ve de gust na a fer algun peix, que avisi.
Salut i feina ( i un forat per guardar l´eina ). 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 369
|
N'estas segur del que dius ipv?aquesta carona que posses... Jo duia el lliri a la ma,pero fa uns dies em vaig caure rodolant per un barranc i l'he perdut. Dema vaig a buscar ceps al piri (i seguint l exemple de la majoria)...AL IGUAL HO EXPLICO!!!!!!!!!!!!!!(ja saps ipv que no va per tu). Aquests els boletaires no cambiaran mai.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Fredi
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 68

|
Collons, jo també faig pesca submarina!! Crec que aquí hi ha clarament perfils paleolítics caçadors-recolectors. També podríem quedar per caçar algún mamut, pintar la cova o guerrejar amb la tribu del costat... !!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|