Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 82940 vegades)
|
peredh
Estrat

Desconnectat
Missatges: 22
|
 |
gps
« Resposta #2480 en: 8 Juliol de 2008, 19:37:40 » |
|
Hola a tots, Jo vaig optar per comprar una pda, aixi li trec mes profit, carregues el mapa i funciona de conya, tinc marcats els 4 punts macos pero os puc asegurar que si la mare natura vol ok si no d´oncs " ajo i agua ", ara aixo si, tinc els radars al dia i t´aseguro que encara que sigui per precaucio, sols que et faci estalvia una ja el t´ens pagat. A mi em va costar 210 pavos, fa un any i mig. Tambe i guardo fotos, cançons, adresses, telefons, en fin un petit luxe. Aixo si va de conya quan et marca distancia de punt a punt, alçada sobre el nivell del mar, etc. Estic content i l´actualitzo mitjançant l´ordinador de tant en tant, i si has de anar a un puesto que no coneixes es quan millor l´aprecies.
Salut.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 243

|
en l'epoca de moixernons o en l'epoca de murgules, sense gps sóc capaç d'anar a mes de 25 moixernoneres o places carboneres en un dia. Si ser com a 20 llocs diferents, feu calculs dels llocs que tinc que sapiguer. I mai m'en deixo cap per visitar, pq ser que alguna cosa i collire. No hi ha res com l'experiència, i tanta electrònica per buscar bolets, res de res,.... ;)recordar és molt saludable
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
peredh
Estrat

Desconnectat
Missatges: 22
|
t´ens tota la rao del mon pero, no estic a favor de la electronica per recordar el mon dels bolets, gens ni mica, ara be , quan t´ens al cap histories de la feina, els mil problemes de la vida , un munt de rutes boletaires i a mes a mes una edat !!! Els que toquem capa la cinquentena de vegadas veiem las montanyes totes iguals ! al menys parlo per mi. Aquets trastos van be per quan fas rutas que pot ser vas un cop cada any ó mes, me trovat de anari a puestos perduts i coi veure un poligon ó un terreny per urbanitzar i a les hores dius ¿ era aqui ? ó ja me tornat a despistar.
Lo millor a la montanya es un mateix ! apart de l´experiencia i la memoria ( + un bocata i l´ampolla d´aigua ) el no creur´ens que som super herois i se conscients de les posibilitats de cadasqun. Calqular be l´estona que tenim i si hi ha sort BINGO, sino d´oncs no pasa res altre dia sera.
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8566

|
jo n'he fet servir algun cop, més aviat per marcar troballes rares i més per ciència que per estomac això sí, penseu que al ben mig d'un bosc o tireu d'un receptor SIRF III o MTK o no veureu a on esteu...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PakBcn
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 187
|
Home, mes que re jo el vull per poguer perdre'm tranquil al bosc i no tenir al cap tota la excursio si el coxe estaba mes amunt o mes avall....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 471
|
No se com està però vaig anar-hi el dijous passat i s'em van treure les ganes de tornar-hi.Caca de la vaca!!!!!!!!!!Tot i així mai se sap,potser n'han sortit
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|