Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 82920 vegades)
|
|
|
bubu
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 296

Lord of the Cistells ! 8-)
|
Merci. Fa una estona que m´ho estaba mirant, però trovo les dades per avuí, no trobo les prediccions. De totes maneres, tant de bo sia aixi, ja no pels bolets, sino perque ja ens tocaba un anyet una mica més plujos. Es que a mi m´agraden més les plujes, tormentes i nuvols que el sol, i més el fred que la calor. Crec que em vaig equivocar al neixer aqui, en fer-ho un pelet mes al nord m´hagues conformat. El que segur que no t'has equivocat és de forum, per aquí més o menys tots patim de la mateixa malaltia que comentes  T'animo a que xafardegis altres apartats més relacionats amb la meteo, hi ha gent que en sap moltíssim i s'aprén força.  Et faré cas, farem una ullada, sempre m´agrada't aprendre. A mi el que em fascina es la saviesa del pagesos . Vaig estar uns quants anys veremant (d'això ja fa bastants anys) per treure uns cales extres, i vaig aprendre un munt de vents, llunes, cels, etc, etc. La llàstima es que aquest mon esta desapareixent.
|
|
|
|
|
En línia
|
Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
|
|
|
|
|
|
|
Sunami
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 204
|
Tant al Ripollès com a la Cerdanya es van trobant cosetes, els pinícoles s'acaben y/o pujen molt de cota y surt algun aestivalis, si vas a un lloc que se n'hi fan, no hi ha pasat gaire gent y camines un ou pots fer una cistelleta maca, peró no esperis baixar del cotxe i aleee que ara no som a la florada de la tardor... d'aqui unes tres setmanes ja es començaràn a plegar tb edulis y la cosa s'animarà més. Es més una questió de certa sort y perseverància, patejar y patejar...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
taliesin_2007
Estrat

Desconnectat
Missatges: 19

|
Hola companys boletaires,
Necesitaria una mica d'ajut. He agafat quatre boletus i volia saber de quin tipus són. Crec que dos d'ells són boletus satanasa, pero els altres dos no n'estic segur.
|
|
|
|
|
taliesin_2007
Estrat

Desconnectat

|
I aquests?
Moltes gràcies i sort!
|

NOSE1.JPG (102.11 KB, 640x480 - vist 144 vegades.)

NOSE2.JPG (100.14 KB, 640x480 - vist 143 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
taliesin_2007
Estrat

Desconnectat

|
En aquesta foto es veu millor la segona foto
|

NOSE3.JPG (108.6 KB, 640x480 - vist 143 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|