Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 77535 vegades)
|
|
|
PakBcn
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 130
|
Enhorabona companys! A manca de bolets ja mola pasar-ho be! Pel que veig la cosa esta una mica fotuda, no? Aviam si s'anima d'aqui a poc ...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
biphidus
Estrat

Desconnectat
Missatges: 34

|
El mateix us dic. Feu molta enveja (sana!), trobeu bolets, lligueu , i us ho passeu de conya... Mentre tant, altres treballem fins l'agost, ens hem de conformar amb llegir el foro a les nits, babejar amb les vostres fotos i esperar que arribin les vacances.  Això de les trobades, potser s'hauria de fomentar...
Salut, boletaires
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2619

|
Els de casa han trobat només 2 ceps a la cerdanya. Estan uns dies voltant pel pirineu fent excursions.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 119

|
Peaso Boletus agafat per el Becader, que es tot un senyor i ens ha regalat tots els que ha caçat, sols ha pogut estar migdia amb nosaltres. I l´Aereus, un altre peaso senyor, pou de saviessa boletaire  i que no ha dubtat, sense preguntar-li, en compartir coneixements i algo que sembla costa tant com llocs on trobar-ne tal i tal altre, mil gracies per tot!!! Estic fet pols, ara penxo alguna altre foto, però amb la tonteria que porto al demunt igual penjo la foto de las mamachicho. Aviam si tornem a quedar, però la propera havent dormit abans  Hola! Quin moviment al fòrum! Porto varis dies desconnectat i ara que intento reprendre el fil m'heu donat feina extra... La segona foto que has titolat "No sabem" crec que és Paxillus atrotomentosus, no comestible perquè és molt amargant.
Felicitats per la sortida i principalment per la possibilitat de sortir . A alguns encara ens queden un parell de setmanetes de curro abans de poder descansar
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 119

|
Nosaltres també hem fet alguna malesa aquest darrer mes 
Però no ha estat per on vosaltres us heu mogut... ara toca anar ben amunt...
|

DSCN2358.jpg (89.62 KB, 800x533 - vist 177 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Tacman
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 23

|
Felicitats per als CEPS, sembla que fins la mitjans d'Agost la cosa esta fotuda, al final millor esperar 
P.D. Poder si algú vol adoptarme podríem fer una sortideta cara a finals de l'Agost/Setembre.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
bubu
Cumulus Humilis

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 274

Lord of the Cistells ! 8-)
|
Jo també m´en al.legro molt que hageu arribat tots be. Ara, estem com una **** cabra tots plegats. La propera ens arribem fins a Bulgaria del tirón ! Demà us paso la resta de fotos per mail, aquelles que estaveu pixant en una senyal de tràfic, i l´altre que lis estaveu tirant els trastos a unas guiris  mira que hi ha gent bruta al bosc... deixar un paquet de winston al costat d'un bolet.... eggsss..... Bona sortida bubu & co. A mitjans d'Agost m'instal.lo per alla dalt. Teniem mig planificat trobar-nos amb AlbertIB (exOloti). Qui vulgui, ja sap. Podriem organitzar una sortida "cerdanyera" a la caça dels primers bolets de tardor. Jo puc inspeccionar sobre el dia 18 i 19 d'agost i passar informe. Com ho tenim? Divendres 22? PD: veig que aquest foro té bastants Alberts.... És un nom amb tradició boletaire? Home, i tant!! Jo mateix, el meu nom de veritat és també Albert (aka Bubu). Ja ho diu el nóm: al-vert, que tirem cap allà a on hi ha lo verd, al bosc, d'aquí q els alberts som boletaires, tothom ho sap 
Be, avui desprès de poder dormir, a la fi !, que ja soy persona una altra vegada. La valoració d'ahir és que potser no varem caçar la cantitat que ens hagues agradat, però la sortideta va estar la mar de be. Ara ja fa molta calor, així que no se si sortirà massa cosa fins agost-setembre. Ja se m'ha passat el mono per un mes. He conegut dos boletaires la mar de macos, bona gent, i espero tornar a quedar més vegades amb ells, i també conèixer a mes, tindre una semaneta pel setembre i una altra per l'octubre. Estàvem ahir a peu de bosc, a Guils de Cerdanya, a trencar de dia. Nomes posar peu al bosc que varem trobar un petit Edulis (crec) dur i sa, i ja ens fregàvem les mans, però nomes va ser un miratge. Ens varem patejar un parell de boscos de la zona, res de res, ni de bons ni de dolents. Això si, hi havien bastants cotxes i molts jubilats amb bosses amunt i avall. Hora i 2/4 mes tard varem canviar d'ubicació, vam passar dels 2.200 mts a uns 1600 calculo, l'Aereus em corregirà, a un altre bosc uns kms més al sud. El camí, intrincadíssim, no sabria pas com tornar, no tinc gps (aprofito per a veure si algú m'aconsella un de bo pensat per anar per montanya), camí de cabres, pobres cotxes. I, segons el gps de l'Aereus, recorreguérem el bosc uns 1000 i poc mts amunt. Trobabem un cep cada mitja hora, amanites moltes, i diverses especies mes de Rússules i Lactarius que l'Aereus ens les anava explicant al Becader i a mi , però s'agrupaven clapes concretes, la major part del bosc estava erma de bolets. Dies abans uns boletaires m'havien aconsellat d'anar en un lloc concret prop de Tavascan, però ahir el Mestre desaconsellava aquella zona dels Pallars. En resum, ha valgut la pena, crec que sempre val la pena anar a gaudir de la natura al bosc. Que n'agafes, be. Que no, també. No sóc competiu, vaig a gaudir del que trobi i a aprendre, sempre trobaré algo, un altre dia, un altre lloc. Si sempre que sortim en trobéssim molts, no ho disfrutariem el tema dels bolets, aquí esta un d'els secrets de la dèria boletaire. Estem tocats pel bolet .
|
Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
|
|
|
|
|
|