Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 74558 vegades)
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 303
|
Que es aixo dels carros de foc?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
bubu
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 177

Bubu, busca!
|
Caram, això dels Carros de Foc te que ser preciós, però no és cap tontería, vull dir, que tens que tenir certa preparació física, estar en forma, perquè 5-7 dies d'excursio no els aguanta tothom, per molts spaghettis que mengis.
Dons, per la meva part, agafo la paraula a tothom, Albert IB, Tacman, Frankie, Biphidus, Ipv, etc, i aviam si anem organitzant sortides. Probablement no sigui possible quedar tothom plegats (inclus no sigui massa aconsellable, no ho sé) , però potser si que es poden organitzar diferents sortides i depres intercanviar comentaris com hem fet. I abans és trindra que fer un jurament iniciàtic per la Ordre dels Sants Bigotis d´en Nipnip i amb sang de no difondre dades estratègiques a no iniciats, so pena d'anar obligatòriament a tots els mítings del PP a fora de Catalunya, vestint una samarreta amb la estelada. 
Aquí, unes maduixetes de bosc amb bolet per agafar forces per la travessia.
|
Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
|
|
|
boletusaereus56
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 127
|
Collons Albert que be t'expliques...Tens el nivell D de català o que.... jejejej es conya Jo particularment, et dono la raó i ratifico tot el que dius. Jo tampoc soc massa competitiu, (a les proves d'abans d'ahir em remiteixo). Molt bones fotos, però acaba de posar-les que em tens amb una angoixa "que pa que" Ah per cert , ja he rebut les meves per correu, (Esta millor el gos que jo) Quan ens tornem a trobar, a veure si fem algun negoci amb això dels mòbils LG. Jo només en tinc quan passen els 18 mesos de permanència i Orange me n'envia un a 0 euros Salut, i cuidat que la temporada alta està a les portes.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Sunami
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 196
|
@ bubu
El que deies del GPS.... jo he anat 3 anys amb PDA + GPS bluetooth + OziCE + Plans de la Alpina.... Ara vaig amb un Garmin 60CSx... si vols algo segur, fiable, sensible en zonas cobertes, y un munt de etc no hi ha rés millor, a més de molta cartografía gratuita a l'abast y el fet que ara han baixat moltíssim de preu... de quasi 500 a quasi 300 Eur....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
boletusaereus56
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 127
|
@ bubu
El que deies del GPS.... jo he anat 3 anys amb PDA + GPS bluetooth + OziCE + Plans de la Alpina.... Ara vaig amb un Garmin 60CSx... si vols algo segur, fiable, sensible en zonas cobertes, y un munt de etc no hi ha rés millor, a més de molta cartografía gratuita a l'abast y el fet que ara han baixat moltíssim de preu... de quasi 500 a quasi 300 Eur....
Un ciberboletaire  Demà plego a les 2 de la feina i tinc festa a la tarda. Volia pujar al ripollès, o a buscar rossinyols. Davant el dubte.. em podeu orientar? S´agrairien privats : ) Reconec que fa uns dies que no miro el radar. Si vols rossinyols, jo et recomanaria anar al poble que es diu "Riu" tens que passar el poble i anar cap amunt fins el final de la pista. Bosc de pi negre. És un camí no massa apte per a cotxes normals, millor un 4X4 tot i que els cotxes normals també hi arriven. Aquesta informació me l'ha donat una persona de confiança. Yo no hi he estat. Hi volíem anar en Becader, Bubu i jo però al final ens varem decidir pels ceps (inexistents) de la Cerdanya. Si ho proves,que tinguis sort i ja diràs alguna cosa.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
MESTRE
Estrat

Connectat
Missatges: 39
|
@ bubu
Un ciberboletaire  Demà plego a les 2 de la feina i tinc festa a la tarda. Volia pujar al ripollès, o a buscar rossinyols. Davant el dubte.. em podeu orientar? S´agrairien privats : ) Reconec que fa uns dies que no miro el radar. Si vols rossinyols, jo et recomanaria anar al poble que es diu "Riu" tens que passar el poble i anar cap amunt fins el final de la pista. Bosc de pi negre. És un camí no massa apte per a cotxes normals, millor un 4X4 tot i que els cotxes normals també hi arriven. Aquesta informació me l'ha donat una persona de confiança. Yo no hi he estat. Hi volíem anar en Becader, Bubu i jo però al final ens varem decidir pels ceps (inexistents) de la Cerdanya. Si ho proves,que tinguis sort i ja diràs alguna cosa. boletusaereus56 primer que res felicitats a tu, el becader i el bubu, sobretot per lo be que us ho vau passar, encara que la collita no fos la esperada (ja arribarà ja). El poble que dius de Riu es al Ripollès? es que jo en conec un a la Cerdanya que es molt bo per les múrgoles al abril i maig, pero mai he anat fora d'aquests mesos. T'ho demano mes que res per no despistar a l'Albert IB que parlava d'anar al ripolles... jo d'aquesta comarca no conec res.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2493

|
@ bubu
Un ciberboletaire  Demà plego a les 2 de la feina i tinc festa a la tarda. Volia pujar al ripollès, o a buscar rossinyols. Davant el dubte.. em podeu orientar? S´agrairien privats : ) Reconec que fa uns dies que no miro el radar. Si vols rossinyols, jo et recomanaria anar al poble que es diu "Riu" tens que passar el poble i anar cap amunt fins el final de la pista. Bosc de pi negre. És un camí no massa apte per a cotxes normals, millor un 4X4 tot i que els cotxes normals també hi arriven. Aquesta informació me l'ha donat una persona de confiança. Yo no hi he estat. Hi volíem anar en Becader, Bubu i jo però al final ens varem decidir pels ceps (inexistents) de la Cerdanya. Si ho proves,que tinguis sort i ja diràs alguna cosa. boletusaereus56 primer que res felicitats a tu, el becader i el bubu, sobretot per lo be que us ho vau passar, encara que la collita no fos la esperada (ja arribarà ja). El poble que dius de Riu es al Ripollès? es que jo en conec un a la Cerdanya que es molt bo per les múrgoles al abril i maig, pero mai he anat fora d'aquests mesos. T'ho demano mes que res per no despistar a l'Albert IB que parlava d'anar al ripolles... jo d'aquesta comarca no conec res. Gràcies boletus i mestre.
De fet si he d´anar a buscar rossinyols , aniré a alguna fageda propera... fins i tot potser amb la bicicleta. La pregunta doncs, seria si hi ha ceps al ripollès. El divendres passat n´hi havia a molta altura, però desconec com està aquesta.
Gràcies als dos... si us apunteu ja ho sabeu. Bonanit
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
bubu
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 177

Bubu, busca!
|
Ja estan totes penjades les fotos que es havien de penjar, Aereus. M'he fet una mica pesat, no? Nivell de català, normalet. En el cole no el van començar a ensenyat fins que vaig tenir 16 anys, perquè de petit, com la majoria be sabeu, estava prohibit, o s'ensenyaba d'amagatotis. Però per això estan els correctors, no?
Gracies Sunami per l'informació, m'ho miraré, crec que algú, potser tu mateix, no recordo, ja va anomenar aquesta marca i aquest model. Més que per marcar els bolets,és per no perdrem al bosc, perquè ahir , ...je, no ho varem comentar cap dels tres, ho sento Becader i Aereus, però............... ho haig de dir........: ENS VAREM PERDRE AL BOSC UNA BONA ESTONA just al primer bosc que vam trepitjar i varem donar unes 2 ó 3 voltes bosc amunt, bosc avall, i amunt una altre vegada fins que ens varem trobar un iaio que ens va dir a on era la carretera sino potser encara hi fórem allà. ups!. Ja esta dit. És com deies ahir, Aereus, que les muntanyes enganyen, fan revolts, i no és difícil despistar-se amb l'emoció dels bolets. Podríeu més d'un de vosaltres explicar més d'una anècdota sobre el tema, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
Quand senyalis amb el dit, recorda que tres dits et senyalen a tu...
|
|
|
|