Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 74272 vegades)
|
Jabo
Estrat

Desconnectat
Missatges: 49

|
Tranquils, aixo de perdres pel bosc o no trobar el cotxe jo crec que es un fet molt comú en l'entorn boletaire.
Jo he estat donant voltes més de dues hores per trobar el cotxe amb el meus nebots de 5 i 7 anys, fins a les 4 de la tarda i el pobres sense dinar, tiet tinc gana, tiet tinc... horrible! 
Per aixo ara porto GPS, Garmin GPSMAP60 i fulles impreses del terreny on vaig del googlearth, amb apunts personals.
Una experiencia més!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Tacman
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 16

|
Boletusaereus54, al carrer Alguer m'ho he de mirar jo soc de Torres Jordi, així que pel que veig tu també es Tarragoní? Salut i vinga haveu-re si fem una sortideta quan la cosa començi a millorar....... som-hi..... quin "Mono" que tinc això acaba de "siquiatrico" 
P.D: Les samarretes de la sortida les poso jo, qui vulgui posar-hi títol ja sap, s'accepten propostes...... 
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
bubu
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 167

Bubu, el gós caçador de bolets
|
Boletusaereus54, al carrer Alguer m'ho he de mirar jo soc de Torres Jordi, així que pel que veig tu també es Tarragoní? Salut i vinga haveu-re si fem una sortideta quan la cosa començi a millorar....... som-hi..... quin "Mono" que tinc això acaba de "siquiatrico"  P.D: Les samarretes de la sortida les poso jo, qui vulgui posar-hi títol ja sap, s'accepten propostes......  Aquí en aquest fòrum uns cuants vivim per la prov de Tarragona, zona no gaire boletaire, treient les muntanyes de Prades, la zona dels Ports de Beseit, i cuatre trocets mes desperdigats. En comparació, les altres 3 provs van mol millor servides, en zones, especies i cuantitats (el que us estalvieu de kms i benzina!). Però es el que hi ha . Va, mostreu-vos, qui sou els que també vivviu a la provincia de Tgn?
|
|
|
|
|
En línia
|
En realitat, prefereixo la ciència a la religió. Si em fan triar entre Deu i l'aire condicionat, em quedo amb l'aire. (Woody Allen)
|
|
|
|
|
baldomero1
Estrat

Desconnectat
Missatges: 31
|
Boletusaereus54, al carrer Alguer m'ho he de mirar jo soc de Torres Jordi, així que pel que veig tu també es Tarragoní? Salut i vinga haveu-re si fem una sortideta quan la cosa començi a millorar....... som-hi..... quin "Mono" que tinc això acaba de "siquiatrico"  P.D: Les samarretes de la sortida les poso jo, qui vulgui posar-hi títol ja sap, s'accepten propostes......  Aquí en aquest fòrum uns cuants vivim per la prov de Tarragona, zona no gaire boletaire, treient les muntanyes de Prades, la zona dels Ports de Beseit, i cuatre trocets mes desperdigats. En comparació, les altres 3 provs van mol millor servides, en zones, especies i cuantitats (el que us estalvieu de kms i benzina!). Però es el que hi ha  . Va, mostreu-vos, qui sou els que també vivviu a la provincia de Tgn?
EEEpppp!!!!.... que jo també sóc de Valls (residente en Tarragona)!!! 
Potser sí que podríem organitzar alguna sortideta pirinenca (podríem compartir penes i despeses!!!).
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
bubu
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 167

Bubu, el gós caçador de bolets
|
Boletusaereus54, al carrer Alguer m'ho he de mirar jo soc de Torres Jordi, així que pel que veig tu també es Tarragoní? Salut i vinga haveu-re si fem una sortideta quan la cosa començi a millorar....... som-hi..... quin "Mono" que tinc això acaba de "siquiatrico"  P.D: Les samarretes de la sortida les poso jo, qui vulgui posar-hi títol ja sap, s'accepten propostes......  Aquí en aquest fòrum uns cuants vivim per la prov de Tarragona, zona no gaire boletaire, treient les muntanyes de Prades, la zona dels Ports de Beseit, i cuatre trocets mes desperdigats. En comparació, les altres 3 provs van mol millor servides, en zones, especies i cuantitats (el que us estalvieu de kms i benzina!). Però es el que hi ha  . Va, mostreu-vos, qui sou els que també vivviu a la provincia de Tgn? EEEpppp!!!!.... que jo també sóc de Valls (residente en Tarragona)!!!  Potser sí que podríem organitzar alguna sortideta pirinenca (podríem compartir penes i despeses!!!). Je, je, ja sabia jo....... Ara aniram sortin tarragonins com bolets.  Si, podriem fer algo. A partir del setembre, cuan re-comenci el tema.... Qui més viu per la provincia?
|
|
|
|
|
En línia
|
En realitat, prefereixo la ciència a la religió. Si em fan triar entre Deu i l'aire condicionat, em quedo amb l'aire. (Woody Allen)
|
|
|
Sunami
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 191
|
Bon migdia boletaires. Tinc curiositat pel que ha dit en SUNAMI de que pot tenir els mapes de l'Alpina a la PDA amb el gps apart. Amb quin programa ho fas?? Com et baixes els mapes i que poses a la mula si els treus d'allà?? Apart de l'esmentat, com van els bolets de pre-Agost??? Desde fa dos mesos que vaig trobar ceps a puigcerdà no he pogut tornar a pujar. Merci gent @ bubu
El que deies del GPS.... jo he anat 3 anys amb PDA + GPS bluetooth + OziCE + Plans de la Alpina.... Ara vaig amb un Garmin 60CSx... si vols algo segur, fiable, sensible en zonas cobertes, y un munt de etc no hi ha rés millor, a més de molta cartografía gratuita a l'abast y el fet que ara han baixat moltíssim de preu... de quasi 500 a quasi 300 Eur....
El programa es el OziExplorer CE (la versió CE es per la PDA, y el OziExplorer tot sol pel PC que es veuen millor el mapes y pots editar tracks y tot aixó...) Al emule fiques Alpina i.... voilà!!! Fis i tot corren fitxers comprimits amb totes les comarques de Catalunya, en fí, prova diverses combinacions...
Prova també ficant catalunya + oziexolorer o CompeGPS (es l'altre programa més comú i que fa el mateix)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2485

|
Els llamps m´han fet fora de la muntanya...
Això és sempre una bona notícia : )
Alguna cosa he vist en els 15-20 minuts que ha tardat a fer-me fora.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2485

|
Ara arriben els pares de Grau Roig. Porten 5 ceps bastant macos. Han anat a caminar i han aprofitat per buscar una estona. També havien trobat 2 ceps a Meranges el dia abans.
Amb aquestes mini trobades, sempre et quedes amb el dubte de si n´hi han forces o no. El no conèixer els llocs... és el que te.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|