Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 82931 vegades)
|
boletusaereus56
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 187

Boletus aereus
|
M'ha dit un ocellet que en exactament 16 dies, farem l'agost en quant a rovellons es refereix. En quant a ceps, ous de reig i altres delicateses algo menys. Jeje ja estic descontant dies. Algú sap quina quantitat de litres han caigut per la zona del mestrat aquests darrers 2 dies? Sisplau que ho digui, farem números. jeje.
No es descabellat lo que diu l'ocellet,però és evident que tot dependra de les zones.Jo sostinc,i ho se,que els rovellons estant sortint amb alegria i que hi ha gent que està fent l'agost justament a l'època que toca. PD:Portes una doble vida?Desapareixes dos setmanes o un mes,llavors tornes i escrius molt,...Llavors tornes a desapereixer...Qui és en realitat aereus56?Té negocis ocults?Té una amant a Andorra?S'en va de tant en tant a voltar amb el cotxe durant setmanes  ?  Que va que va, que més voldria jo. T'explico: ja saps que treballo a Tarragona i visco a Flix A Tarragona no tinc ordinador i com que treballo molts dies seguits i despres tinc festa molts dies seguits, quan treballo no puc conectar-me ni escriure, però quan torno, llegeixo tots els missatges endarrerits i em poso a dir rucades a "trocho y mocho" Tu no pateixis que l'Aereus sempre us llegeix i quan pot, es conecta. Pateix per tu que tens els exàmens a la porta i si vas entretenint-te amb el forum ets capaç de no donar ni una, pensant amb els bolets. Nanu que t'has de llaurar un porvenir, ja tindras temps pels bolets que ets molt joveeeeeeeee. Deixal's pels que estem ja a la tardor de la nostra existènciaaaaaaaaaaaaa.
|
|
|
|
|
En línia
|
Seria fantàstic que coincidíssim, et deixessis collir i fossis tan bo com sempre ho has sigut.
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 243

|
esteu ben sonats. Els nervis i les ganes de que sortin els bolets us fan perdre el cap. Aquest cap de setmana anire a buscarne dissabte i diumenge, suposo que alguna cosa trobare, ja us ho ensenyare.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
becader
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 471
|
M'ha dit un ocellet que en exactament 16 dies, farem l'agost en quant a rovellons es refereix. En quant a ceps, ous de reig i altres delicateses algo menys. Jeje ja estic descontant dies. Algú sap quina quantitat de litres han caigut per la zona del mestrat aquests darrers 2 dies? Sisplau que ho digui, farem números. jeje.
No es descabellat lo que diu l'ocellet,però és evident que tot dependra de les zones.Jo sostinc,i ho se,que els rovellons estant sortint amb alegria i que hi ha gent que està fent l'agost justament a l'època que toca. PD:Portes una doble vida?Desapareixes dos setmanes o un mes,llavors tornes i escrius molt,...Llavors tornes a desapereixer...Qui és en realitat aereus56?Té negocis ocults?Té una amant a Andorra?S'en va de tant en tant a voltar amb el cotxe durant setmanes  ?  Que va que va, que més voldria jo. T'explico: ja saps que treballo a Tarragona i visco a Flix A Tarragona no tinc ordinador i com que treballo molts dies seguits i despres tinc festa molts dies seguits, quan treballo no puc conectar-me ni escriure, però quan torno, llegeixo tots els missatges endarrerits i em poso a dir rucades a "trocho y mocho" Tu no pateixis que l'Aereus sempre us llegeix i quan pot, es conecta. Pateix per tu que tens els exàmens a la porta i si vas entretenint-te amb el forum ets capaç de no donar ni una, pensant amb els bolets. Nanu que t'has de llaurar un porvenir, ja tindras temps pels bolets que ets molt joveeeeeeeee. Deixal's pels que estem ja a la tardor de la nostra existènciaaaaaaaaaaaaa. Ja tens raó ja,però em costa molt estar-me mes de mitja hora sentat i anar a veure que dieu es una forma de descans collonuda,enacara que a vegades distorsioni més del compte. Que no rasqui bola es mes que probable.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
ahir vaig trobar 3 robellonets petits petits (a 5 km de casa), cama de perdiu , 5 Vaquetes (a faig), ....
la decepciò es no portar.me el llibre boletaire, hagues fet uns 2 kg de (segons diu el llibre) Sabateres de color groc fort (bru?) , de la familia de les llengues de bou , tambè a faig ...
tambè ha trobat unes cuantes frorides de tropetes de la mort, però podrides ... grrrrrrrrrrr..
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
ahir vaig trobar 3 robellonets petits petits (a 5 km de casa), cama de perdiu , 5 Vaquetes (a faig), ....
la decepciò es no portar.me el llibre boletaire, hagues fet uns 2 kg de (segons diu el llibre) Sabateres de color groc fort (bru?) , de la familia de les llengues de bou , tambè a faig ...
tambè ha trobat unes cuantes frorides de tropetes de la mort, però podrides ... grrrrrrrrrrr..
Home si son les mateixes sabateres que es fan pel Montseny potser hi tindries que tornar dema a buscar-les perquè son molt bones,dures com una "sabata" però molt bones pels guisats. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr .... demà hi vaig ...
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
MESTRE
Estrat

Desconnectat
Missatges: 42
|
Hola, primer de tot felicitar al Jabo per la seva paternitat, ser pare si que et donarà alegries Jabo, més que els bolets i d'una manera molt intensa tot i que també et farà patir de vegades. Segon : ratifico el que diu el Mestre, al pirineu la temporada és la més llarga de totes per que comença a mig agost i s'acaba fins i tot al desembre, tot depen de les gelades. Al pirineu n'hi ha molts de boscos i moltes alçades i és molt gran i llarg, sempre es troba alguna zona que no ha gelat i sempre es troba alguna especie que aguanta més el fred (fredolics, llenegues, carlets. llengua de gat o punchetes, groguets, pimpinella morada etc... El que si que m'he donat compte per la forma en que m'ha contestat el Mestre es que és una persona molt practica i molt directa, va per feina per que se'ls ven. La majoria de la resta del forum, ens mou més les ganes d'estar al bosc i plegar moltes especies diverses pel consum propi i dels de casa. Peró ¿que farien si trobessim un lloc on cada dia pleguesim 25 Kg de ceps? Amb 4 dies 100 kilos, Com no tinguis un super congelador, el més practic es vendrel's mes que res per pagar-se la benzina i estalviar uns calerets per quan les sortides son fallides. I si he dit el que he dit ha estat per veure si et picava i tornaves a apareixer pel forus, feia molt que no sabiem res de tu Mestre i ens fa molta ilusio veure aquelles cistellades de ceps. Vull entendre que si no penges fotos actualment deu de ser per que no en trobes, per la qual cosa no en deu d'haver. Per que si ets un professional que se'ls ven, deus d'estar molt atent de quan surten els primers que son els que es paguen a més bon preu. No volia molestar-te, perdona.
tranqui boletus que no m'has molestat, pero si que m'has picat una mica... jeje Et vull dir que jo també disfruto molt d'anar al bosc com vosaltres, de fet, quan no hi ha bolets vaig igualment a la muntanya a fer un volt, pujar un pic ... ara, si puc guanyar algun € això es lo primer. No penjo fotos per que no he anat a buscar res. Intentaré escapar-me dissabte, pero firmaria un parell de kg. de rovellons amb els ulls tancats. De moment al pirineu si no teniu una mica clar on aneu no ho recomano, sobretot pels que han de fer molts km. Això si, pel que es conformi amb respirar l'aire pur i probar sort endavant, i molta sort.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|