Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 66033 vegades)
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8404

|
la foto està molt acolorida, però sí ho semblan...el peu es groc, no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 2354

|
COMBOOOOOOOOO! I ja anem omplint el congelador.
Ahir podiem haver omplert 3 cistells de ceps en 2 hores i tirar una foto espectacular........ però no va anar així
Es va preferir netejar-los a bosc i portar només els que no tinguessin cuc..... al final 1 cistell ple de retalls. La mare collia i jo netejava... així durant gairebé tot el matí... (em va fer xantatge i obligar a portar-la a buscar bolets) : D jojo
De 100 o 200 ceps només vaig salvar 2 potes. La resta retalls de barret. Molt corcats.... també és cert que sóc molt primmirat i que els vaig netejar com si s´haguessin de vendre. La olor a bolet era molt forta...
Només comentar que no vam trobar ningú en tot el matí i que la zona estava descaradament verge. també hi havien uns pins on sortien 2 lleteroles i 1 crualga vermella.
La lluna plena i lal calor devien fer sortir els cucs.. .ja que fins i tot els més petits estaven corcats, potser més que els grans i tot.
Idees per demà al matí? Han sortit rovellons a pirineu? bons? corcats?
val la pena anar a buscar cucs.... dic bolets...... demà?
sort : ) ; )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
sarate
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 1
|
eiii, acab d'incorporar-me en aquesta pàgina. Som de Mallorca i aquí encara res de res. Però ja no puc més¡¡¡¡ Demà faré una sortideta meam si amb un poc de sort qualque cantharellus cibarius trob¡¡¡¡
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
He pensat que amb la calor d´aquests darrers dies.... la lluna plena... i la massificació dels llocs on no apreta tant la calor (pirineu).... més valia avançar feina i guardar forces per d´aquí uns dies.
Crec que hauria tornat a fer carnisseria de bolet ple de cuc... i els 2 o 3 dies de la florida bona del cep que surt bo i no corcat ja han passat a la meva zona. Poser en trobaran molts ... però un cop hagin fet les fotos per fardar.... talleu unes cuantes potes i veurem que en queda ; )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1585

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Com està el Alt-Maresme? doncs una mica verd encara...humit en raconades i sec les carenes. Va fer mal la fallida llevantada de fa una setmana (vent ressec) i la calor de dilluns a dimecres.
Fa una setmana, doncs vaig fer una truiteta de mollerics!
Ahir al vespre, entre la penombra, cota 300, vaig veure unes quantes quagres, rovelló de cabra, bola de neu, unes amanites de color beig en forma de les Caesaria (però no), amanita marró-pics blancs (pitxacà crec que n'hi diuen) i un gran siureny podrit.
Vaja, li falta una regada, però ara de tempes anem bé. ==== veient els mapes del temps , aquí no sortirá una bona florida fins el 22-25 de setembre
(curiós que l'any passat, més sec i càlid...ja habia trobat 3 rovellons a la cota 400 m...)
(pel poble, un boletaire va baixar força ceps dimecres passat, del Montseny)
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Gènere: 

|
Com està el Alt-Maresme? doncs una mica verd encara...humit en raconades i sec les carenes. Va fer mal la fallida llevantada de fa una setmana (vent ressec) i la calor de dilluns a dimecres.
Fa una setmana, doncs vaig fer una truiteta de mollerics!
Ahir al vespre, entre la penombra, cota 300, vaig veure unes quantes quagres, rovelló de cabra, bola de neu, unes amanites de color beig en forma de les Caesaria (però no), amanita marró-pics blancs (pitxacà crec que n'hi diuen) i un gran siureny podrit.
Vaja, li falta una regada, però ara de tempes anem bé. ==== veient els mapes del temps , aquí no sortirá una bona florida fins el 22-25 de setembre
(curiós que l'any passat, més sec i càlid...ja habia trobat 3 rovellons a la cota 400 m...)
(pel poble, un boletaire va baixar força ceps dimecres passat, del Montseny)
Veient les temperatures previstes i l´estat del bosc..................... puja per festes del tura d´olot 7-11 i porta un cove ben gros jojojojo : ) No enganxarem la primera florida de ceps que ja ha passat... però potser si la de rovellons.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
anoiamskfa_152
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 857
|
Aveure si es veritast i a veure si aquest any hi han bastants bolets i rovellons que es el que agafo jo que l'any passat poca cosa viag agafar almenys jo
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|