Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 77707 vegades)
|
Picarona
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21

Sabadellenca ;)
|
Salut companys! Us he estat seguint durant tota la temporada, sobretot per aprendre una mica dels bolets de primavera, que molts no els coneixia i alguna cosa he apres. Gracies als experts per compartir els seus ensenyaments.
Estic amb les dents ben llargues veient les vostres fotografies. Tot just acabo d'arribar de vacances d'Italia i alla hi ha ceps i rossinyols a totes les botigues i supermercats. Es clar que es un pais gran amant dels bolets....
Pel pont de l'11 de Setembre anirem a la Garrotxa i aquest cop no em deixare pas el cistell a casa, a veure si trobem res.
Salut!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1801

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
sí, he trobat aquestes fotos de la collita de l'any passat
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
lluisesfe
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 26

lluis boletaire aficionat
|
El dissabte vaig estar on el dimecres vaig fer una cistelleta de boletus edulis, com q en vaig trobar vaig voler portar la dona i les meves filles al mateix lloc, a l'Alta Cerdanya, però vetu a qui el vent ho esta assecant tot i no vem trobar més de 1o edulis i 6 phinicola, si no plou per la Cerdanya el rovello ni veurel
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
lolleidata
Estrat

Desconnectat
Missatges: 20
|
Collons... això dic jo....
Aquest cal de setmana mel pasaré pel pirineu occidental(la meva zona) i diré que tal esta el tema.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lluisesfe
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 26

lluis boletaire aficionat
|
(la diferencia principalment ve donada per la diferència del color del barret mes fosc en el pinicola, el peu es menys reticulat, es a dir no es veu clarament la red que cobreix el peu del bolet, espero que l'aclariment us serveixi, no es que me les doni d'enterat però aixó es el que m'han ensenyat. Per cert algu sap si pel Montseny esta sortint alguna cosa, m'han arribat informes que comencen a sortir
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|