Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 77697 vegades)
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 119

|
Hehe, jo crec que avui dia, amb internet, tant se dóna que els homes del temps diguin o no diguin que hi ha bolets. Tot el que pot passar és que hi hagi una miqueta més de massificació...  ...llavors, què, haurem de culpar als GPS que faciliten buscar bolets i culpar els radars per les captures de peix? Hehe, potser sí, o no. Amb GPS o sense, si no hi hagués internet, seguiria essent una minoria els que sortirien al bosc, com fa uns quants anys.
I el tema dels radars i els peixos... "pasapalabra", tinc l'opinió de la majoria (contrari a la sobreexplotació del medi) però no puc aportar gaire gran cosa, em ficaria en camisa d'onze vares... 
ja m'agradaria que fessin cas de les coses que es diuen pels mitjans....que no facin foc, que no siguin imprudents a la carratera, que no tirin brossa al bosc...  Totalment d'acord, en aquest sentit s'ha de reconèixer que els mitjans tenen una responsabilitat i que la compleixen. Una altra cosa és que la gent en faci cas o no, el problema és que és una tasca molt complicada, s'ha d'educar des que s'és molt petit...
evidentment influeix...per això jo sóc partidari de no dir el lloc/poble...en tot cas, Pirineu, serra litoral...ect.... qui vol fer mal...el fa igual...qui vol anar tranquil a buscar bolets, doncs no ha d'anar allà on ja se n'ha fet bombu i platillu  També d'acord. I, com ja han dit més amunt, bingo amb el concepte de la tranquil·litat. És la clau.
Una altra cosa és que, qui va amb nens i amb tota la família, és com si jugués a 3a Regional mentre que la gent que van sols igual juguen a 1a... 
Ningú no s'apunta a una sortida sense famílies???
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2626

|
ES probable que els teus fills cullin bolets virtuals en algun derivat de realitat informàtic estil second life ...matrix....... trobaran rovellons a la cuarta dimensió : )
Així que podrem caçar bolets tranquils en els boscos de veritat... que ja no i quedarà ni una ànima per por a trobar-se un senglar....serà més segur collir-los virtualment ; )
Quina comoditat poder buscar bolets des de casa amb el googleboletearth.... anar a bosc serà per gent estranya i segurament estarà terminalment prohibit per tal de poder conservar-lo per a les següents`generacions.
Ara deixant de dir tonteries..........
Tal dia com avui fa un any estava a suissa collint rovellons...... resulta que em podien empaperar..... no tenie permís i en vaig collir més de 1 kg...... i això que allà el rovelló és bolet "dolent" vaig desobeir la llei per desconeixement , no per voluntat propia... però ja us fei l´idea de la legislació que han posat.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
nipnip
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 119

|
ES probable que els teus fills cullin bolets virtuals en algun derivat de realitat informàtic estil second life ...matrix....... trobaran rovellons a la cuarta dimensió : )
Ai calla, que ja m'ho imagino... "quin bolet tries? El vermell o el blau?". Pobrets, espero que no s'ho trobin...
Així que podrem caçar bolets tranquils en els boscos de veritat... que ja no i quedarà ni una ànima per por a trobar-se un senglar....serà més segur collir-los virtualment ; )
Ep, que jo crec que d'aquí a una temporada passarà la febre boletaire i quedarem els que realment ens agradi el tema. Ara el problema és que està de moda, i seguirà així dos, tres, deu anys... 
Quina comoditat poder buscar bolets des de casa amb el googleboletearth.... anar a bosc serà per gent estranya i segurament estarà terminalment prohibit per tal de poder conservar-lo per a les següents`generacions.
Ai uix... no, no, espero que no arribem a aquest extrem.
Ara deixant de dir tonteries..........
Ah, però no anava de debò? 
Tal dia com avui fa un any estava a suissa collint rovellons...... resulta que em podien empaperar..... no tenie permís i en vaig collir més de 1 kg...... i això que allà el rovelló és bolet "dolent"  vaig desobeir la llei per desconeixement , no per voluntat propia... però ja us fei l´idea de la legislació que han posat. Te la vas jugar... el desconeixement no t'eximeix del compliment de la llei... És clar que aquesta gent ens passen la mà per la cara pel que fa a legislació aplicada a protecció del medi ambient.
Dani
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2626

|
Ai calla, que ja m'ho imagino... "quin bolet tries? El vermell o el blau?". Pobrets, espero que no s'ho trobin... Així que podrem caçar bolets tranquils en els boscos de veritat... que ja no i quedarà ni una ànima per por a trobar-se un senglar....serà més segur collir-los virtualment ; )
Ep, que jo crec que d'aquí a una temporada passarà la febre boletaire i quedarem els que realment ens agradi el tema. Ara el problema és que està de moda, i seguirà així dos, tres, deu anys...  Quina comoditat poder buscar bolets des de casa amb el googleboletearth.... anar a bosc serà per gent estranya i segurament estarà terminalment prohibit per tal de poder conservar-lo per a les següents`generacions.
Ai uix... no, no, espero que no arribem a aquest extrem. Ara deixant de dir tonteries..........
Ah, però no anava de debò?  Tal dia com avui fa un any estava a suissa collint rovellons...... resulta que em podien empaperar..... no tenie permís i en vaig collir més de 1 kg...... i això que allà el rovelló és bolet "dolent"  vaig desobeir la llei per desconeixement , no per voluntat propia... però ja us fei l´idea de la legislació que han posat. Te la vas jugar... el desconeixement no t'eximeix del compliment de la llei... És clar que aquesta gent ens passen la mà per la cara pel que fa a legislació aplicada a protecció del medi ambient. Dani VAig demanar l´equivalent al boe suiss al passar pel peatge de l´autopista... però vaig tardar 2 anys a llegir-lo...... així que segurament d´aquí a 1 any ja sabré si aquell dia vaig cometre una falta : D
Fa només 1 més que uns companys em van dir que a suissa existia aquesta llei. : )
De fet allà tenen lleis molt restrictives....es cumpleixen .. i a més les ratifica la conciencia de la gent.
Jo m´apunto a la sortida sense families.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 19047

Un xic de Tramuntana
|
juasssssssss , quina pinta tan toxica que té el tiu!
aquests son bolets tropicals que venen associats a les plantes ..a mi m'en sortien a la cyca
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8451

|
no, millor que no...encara que crec que no és tòxic i és força normal veure'l en aquest tipus de plantes...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|