Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 71181 vegades)
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8409

|
repeteixo, abans de que TV3 parlés de bolets ja no es podia anar al bosc, al menys a llocs que ja tenien la fama de bolets.... i com diu algú per aquí...dintre de 2, 3 o 10 anys ningú se'n recordarà dels bolets, de ben segur.....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Frankie
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 376

|
Acabo de llegir una "carta del lector" del diari la vanguardia.
El lector pensa que no els homes de tv3 no haurien de donar informació sobre bolets ja que provoquen una massificació en moments puntuals....
Que en penseu?
Jo no ho trobo pas tant malament sempre i quan no es diguin llocs concrets........ recordo l´any passat que es va dir "pista de setcases" i si es va liar una mica per la zona....
: )
...ufff...tantes queixes pels medis, que igual se senten culpables i deixen d'emetre el programa de bolets. Si això passés, tranquils, que el Pirineu i altres boscos seguiran massificats, ja veureu  Si el treuen potser emetran el "caçadors de senglar" , "caçadors de truites" ,"caçador d´esparregs" o "caçador de cargols" al seu lloc , perquè cal continuar omplint els restaurants de muntanya, les cases de turisme rural , hotels... cosa ben legitima : ) binnnnnnnnnnnnnnnggggooooooooooooo!!!
El sector de la hosteleria es un dels principals beneficiats. No m'estranyaria gens que fossin dels primers que envien fotos per que les ensenyin el mauri i el molina i aixi anar promocionant les seves zones.... De fet, per la majoria de nosaltres, anar a plegar bolets es sinònim d'un bon apat despres.... no?
|
|
|
|
|
En línia
|
"Lo importante no es ganar, sino hacer perder al otro" - Les Luthiers
|
|
|
ou de reig selvatà
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3

|
Hola a tots, porto ja 3 caps de setmana consecutius anant a la mateixa zona 800-1000m Guilleries a pel Reig i el cep que gairebé cap any m'ha fallat, però aquest any un dels més fluixos de moment. El passat cap de setmana es va saldar amb uns 5-6 reigs, i altres tants ous a punt ja d'explotar. Cap sureny to i ser zona molt bona. Alguns de molt secs pel vent i calor del principi de la setmana. Aquesta setmana em consten plujes a principis de setmana a Osor i Viladrau, per tant pot haver arrencat de nou, tot i que la tramuntana d'avui pot haver fet molt de mal. Aquest cap de setmana tornem-hi a veure que serà. Tinc intenció de pujar a Campelles pel pont del 11, creieu que val la pena el viatge ?? Salutacions
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ou de reig selvatà
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3

|
per cert algú em pot fer 5ç de com penjar algun foto??? salut
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lolleidata
Estrat

Desconnectat
Missatges: 13
|
Hola companys,
Com ja vaig dir, aquest cap de setmana faré una pujada al pirineu occidental.
Hem podeu dir 5 o 6 varietats de bolets de la època?, estic cansat de anar a buscar bolets i no saber classificarlos. Si men digueu alguns minformaré d'ells i no tindré que patir gaire.... l'únic que conec ara es el Cep... 
AJUDA!
PD. Ja informaré quan torni el panorama de la part esquerra de Catalunya, respecte mssificació de bolets i persones .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lluisesfe
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 17

lluis boletaire aficionat
|
Be doncs jo conec personalment a qui va escriure la carta del Lector a la Vanguardia, vaig parlar l'altre dia amb ell, i la seva opinió es que al sortir qualsevol noticia de bolets per la caixa tonta tothom al bosc, ja no queda practicament un recò en el que no trobis ningú, però tots tenim dret a gaudir de la natura i dels fruits que ella ens dona, però del ús a l'abús, ja molta gent que no respecta alló que en teoria es de tots, aquets llencen brossa, trenquen tots els bolets que no coneixen, i rascleten el bosc en busca del més petit dels bolets. I aquets i no pas el veritables boletaires son qui fan mal al nostre medi. Per recargolar-ho més que en pensarieu d'un carnet tipus del que fa falta per anar a pescar o caçar. !!! M'apunto a la sortida sense canalla ni parella!!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 18533

Un xic de Tramuntana
|
 Be doncs jo conec personalment a qui va escriure la carta del Lector a la Vanguardia, vaig parlar l'altre dia amb ell, i la seva opinió es que al sortir qualsevol noticia de bolets per la caixa tonta tothom al bosc, ja no queda practicament un recò en el que no trobis ningú, però tots tenim dret a gaudir de la natura i dels fruits que ella ens dona, però del ús a l'abús, ja molta gent que no respecta alló que en teoria es de tots, aquets llencen brossa, trenquen tots els bolets que no coneixen, i rascleten el bosc en busca del més petit dels bolets. I aquets i no pas el veritables boletaires son qui fan mal al nostre medi. Per recargolar-ho més que en pensarieu d'un carnet tipus del que fa falta per anar a pescar o caçar. !!! M'apunto a la sortida sense canalla ni parella!!!!  un dia d'aquests t'explicaré de que collons ens serveix als pescadors de mar , pagar 15 euros a l'any per la llicència de pesca 
al mar ja s'ha acabat el respecte per als que pesquem ... ni banyistes , ni barques , ni motos d'aigua , ni submarinistes , entenen que hem de practicar lliurement la nostra afició .
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
syntonic
Visitant
|
 Be doncs jo conec personalment a qui va escriure la carta del Lector a la Vanguardia, vaig parlar l'altre dia amb ell, i la seva opinió es que al sortir qualsevol noticia de bolets per la caixa tonta tothom al bosc, ja no queda practicament un recò en el que no trobis ningú, però tots tenim dret a gaudir de la natura i dels fruits que ella ens dona, però del ús a l'abús, ja molta gent que no respecta alló que en teoria es de tots, aquets llencen brossa, trenquen tots els bolets que no coneixen, i rascleten el bosc en busca del més petit dels bolets. I aquets i no pas el veritables boletaires son qui fan mal al nostre medi. Per recargolar-ho més que en pensarieu d'un carnet tipus del que fa falta per anar a pescar o caçar. !!! M'apunto a la sortida sense canalla ni parella!!!!  Doncs no et dic res de quan ets propietari d'un bosc on hi créixen bolets. Jo tinc aquesta, vist així, desgràcia. Cada any em toca anar al bosc a fer neteja i trec un remolc ben ple de brossa, a més de les destrosses, arbres i plantes plantades aixafades, herbes interessants arrencades - i fins i tot hi ha qui ho aprofita per desfer-se d'alguna peça grossa com una bicicleta vella o una rentadora. Estic per carnets amb multes draconianes!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|