Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 00:34:42
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletaire 2007/2008
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 ... 318 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletaire 2007/2008  (Llegit 82927 vegades)
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**
Desconnectat Desconnectat

Missatges: 2763

Re: Temporada boletaire 2007/2008
« Resposta #100 en: 6 Setembre de 2007, 21:27:33 »

potser es mes necessari fer algun tipus d'exàmen bàsic, de uns minims de conèixements de comportament.

Ex: puc pixar al riu? / puc enterrar un plastic sota terra? que faig si em trobo un cabirol petit? i si em trobo una tanca, puc obrir-la? puc llençar pedres des d'un espadat? (això m'hi vaig trobar a montserrat, uns "desgraciats" tirant pedres des de dalt d'una agulla i jo a sota...), puc collir flors? puc arrencar un petit abet per Nadal? puc agafar molsa? puc tocar les vaques? (prova-ho!) 

si no, sempre passarà el mateix: qui tingui calers, pagarà i ja està i els altres, ens foterem...

una opinió mes....

Important el no llençar pedres des dels pics........... IMPORTANTISSIM el tancar els filats quan s´acaba de passar i això sembla que sigui tan trivial que no calgui dir-ho... però quan veus estudiants de mediambient anant a bosc i deixant un fil obert  (ho he vist).....  a la foguera a cremar per sant joan.  jojojoo  ; )

També algun et diria que no acostar-se al vedells o no aparcar en zona d´un toro... i jo afegeixo... anar vestint llampant i cantant la macarena per no confondre als caçadors... això ho afegeixo per fer enfadar en surfin ... jojojojo : D

En línia
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #101 en: 6 Setembre de 2007, 21:43:00 »

M´han dit que 4 ous de reig passats i algun cep podrit a la zona on ompliem fa uns dies.
En línia
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Gènere: Masculí
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr

« Resposta #102 en: 6 Setembre de 2007, 21:46:59 »

potser es mes necessari fer algun tipus d'exàmen bàsic, de uns minims de conèixements de comportament.

Ex: puc pixar al riu? / puc enterrar un plastic sota terra? que faig si em trobo un cabirol petit? i si em trobo una tanca, puc obrir-la? puc llençar pedres des d'un espadat? (això m'hi vaig trobar a montserrat, uns "desgraciats" tirant pedres des de dalt d'una agulla i jo a sota...), puc collir flors? puc arrencar un petit abet per Nadal? puc agafar molsa? puc tocar les vaques? (prova-ho!) 

si no, sempre passarà el mateix: qui tingui calers, pagarà i ja està i els altres, ens foterem...

una opinió mes....

Important el no llençar pedres des dels pics........... IMPORTANTISSIM el tancar els filats quan s´acaba de passar i això sembla que sigui tan trivial que no calgui dir-ho... però quan veus estudiants de mediambient anant a bosc i deixant un fil obert  (ho he vist).....  a la foguera a cremar per sant joan.  jojojoo  ; )

També algun et diria que no acostar-se al vedells o no aparcar en zona d´un toro... i jo afegeixo... anar vestint llampant i cantant la macarena per no confondre als caçadors... això ho afegeixo per fer enfadar en surfin ... jojojojo : D

ke kabrón , quines ganes tinc de trovar-me un andarín vestit fucsia, per Santa Llúcia del Puigmal  Grin Grin Grin Grin , si no l´hi foten un tiru els caçadors, l´hi foto jo per hortera ...

no volia dir-ho, però mas fet posar de bon humor .... 21 kg de Ceps macos, 4 ous de Reig i Robellons petits ...  Wink Wink Wink Wink , sembla que per fi això està en marxa....
En línia

Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm....

Since 1909
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8566

« Resposta #103 en: 6 Setembre de 2007, 21:53:39 »

epp...d'avuí? ja en parlarem donsc.... Tongue
En línia
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #104 en: 6 Setembre de 2007, 21:55:21 »

una opinió mes....

ke kabrón , quines ganes tinc de trovar-me un andarín vestit fucsia, per Santa Llúcia del Puigmal  Grin Grin Grin Grin , si no l´hi foten un tiru els caçadors, l´hi foto jo per hortera ...

no volia dir-ho, però mas fet posar de bon humor .... 21 kg de Ceps macos, 4 ous de Reig i Robellons petits ...  Wink Wink Wink Wink , sembla que per fi això està en marxa....

Que tal estan de cucs?   altura?

Jo demà a la tarda tinc festa   ..... festes del tura  : )    : )

Demà a cantar la macarena al bosc vestit de sevillana ... qui s´apnti que avisi : )
En línia
nipnip
Cumulus

Missatges: 129

« Resposta #105 en: 6 Setembre de 2007, 22:38:46 »

Demà a cantar la macarena al bosc vestit de sevillana ... qui s´apnti que avisi : )

Com diria en Maragall: que cab....... (això passa quan llegeixes el fòrum mentre darrere 'sona' el Polònia). Jo també vull, però no puc 

Ep, Olotí, fes-te una foto vestit com dius, ja que no puc venir us vull veure abans que us fotin un tret   

Refermo el que ja vaig dir de fer una sortideta, si cal anar vestits de faralaes per trobar vint quilos de ceps, firmo a on calgui   

Dani
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #106 en: 6 Setembre de 2007, 23:31:58 »

Com diria en Maragall: que cab....... (això passa quan llegeixes el fòrum mentre darrere 'sona' el Polònia). Jo també vull, però no puc 

Ep, Olotí, fes-te una foto vestit com dius, ja que no puc venir us vull veure abans que us fotin un tret   

Refermo el que ja vaig dir de fer una sortideta, si cal anar vestits de faralaes per trobar vint quilos de ceps, firmo a on calgui   

Dani
boletada 2007   Wink os podeu apuntar...
En línia
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #107 en: 6 Setembre de 2007, 23:32:23 »

surfin va... sigues generos...... roure, alzina, faig o pi? el cep?  o millor... cordenades gps o imatge de googleearth..jojo

: )  que fa 10 dies que no toco bosc i demà tinc la única ocasió .. que després venen amics/igues per festes a torrarse i nananiao bolets.
En línia
lolleidata
Estrat
*

Missatges: 20

« Resposta #108 en: 7 Setembre de 2007, 00:26:28 »

Jo si voleu que us digui una cosa, no hem fa molta por lo de "caçadors de bolets"... jejeje, simplement pq si us hi ficeu bé sempre van a la zoona on van els de BCN. Així que cap problema.

El dia que veig una camara de tv3 per la zona on vaig jo... ja puc buscar un altre lloc .

Per sort, la zona es de molt dificil accés i s'ha de caminar casi 30 min a peu per començar a trobar alguna cosa.

Aquest Diumenge informaré!
En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

« Resposta #109 en: 7 Setembre de 2007, 00:37:43 »

home....jo recordo programes en els que no van anar precisament a Berga....hi havien llocs força rebuscats...el que passa és que el territori és molt gran .....

de totes formes a mi més igual que hi hagi gent o no jo vaig als meus recons i si n'hi han en trobo....
En línia
Pàgines: 1 ... 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 16 17 ... 318 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió