Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 82927 vegades)
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2763

|
potser es mes necessari fer algun tipus d'exàmen bàsic, de uns minims de conèixements de comportament. Ex: puc pixar al riu? / puc enterrar un plastic sota terra? que faig si em trobo un cabirol petit? i si em trobo una tanca, puc obrir-la? puc llençar pedres des d'un espadat? (això m'hi vaig trobar a montserrat, uns "desgraciats" tirant pedres des de dalt d'una agulla i jo a sota...), puc collir flors? puc arrencar un petit abet per Nadal? puc agafar molsa? puc tocar les vaques? (prova-ho!)  si no, sempre passarà el mateix: qui tingui calers, pagarà i ja està i els altres, ens foterem... una opinió mes.... Important el no llençar pedres des dels pics........... IMPORTANTISSIM el tancar els filats quan s´acaba de passar i això sembla que sigui tan trivial que no calgui dir-ho... però quan veus estudiants de mediambient anant a bosc i deixant un fil obert (ho he vist)..... a la foguera a cremar per sant joan. jojojoo ; )
També algun et diria que no acostar-se al vedells o no aparcar en zona d´un toro... i jo afegeixo... anar vestint llampant i cantant la macarena per no confondre als caçadors... això ho afegeixo per fer enfadar en surfin ... jojojojo : D
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
M´han dit que 4 ous de reig passats i algun cep podrit a la zona on ompliem fa uns dies.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Surfin
Hippie de serie
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Incus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 6786

grrrrrrrrrrrrrrrrrr
|
potser es mes necessari fer algun tipus d'exàmen bàsic, de uns minims de conèixements de comportament. Ex: puc pixar al riu? / puc enterrar un plastic sota terra? que faig si em trobo un cabirol petit? i si em trobo una tanca, puc obrir-la? puc llençar pedres des d'un espadat? (això m'hi vaig trobar a montserrat, uns "desgraciats" tirant pedres des de dalt d'una agulla i jo a sota...), puc collir flors? puc arrencar un petit abet per Nadal? puc agafar molsa? puc tocar les vaques? (prova-ho!)  si no, sempre passarà el mateix: qui tingui calers, pagarà i ja està i els altres, ens foterem... una opinió mes.... Important el no llençar pedres des dels pics........... IMPORTANTISSIM el tancar els filats quan s´acaba de passar i això sembla que sigui tan trivial que no calgui dir-ho... però quan veus estudiants de mediambient anant a bosc i deixant un fil obert (ho he vist)..... a la foguera a cremar per sant joan. jojojoo ; ) També algun et diria que no acostar-se al vedells o no aparcar en zona d´un toro... i jo afegeixo... anar vestint llampant i cantant la macarena per no confondre als caçadors... això ho afegeixo per fer enfadar en surfin ... jojojojo : D ke kabrón , quines ganes tinc de trovar-me un andarín vestit fucsia, per Santa Llúcia del Puigmal , si no l´hi foten un tiru els caçadors, l´hi foto jo per hortera ...
no volia dir-ho, però mas fet posar de bon humor .... 21 kg de Ceps macos, 4 ous de Reig i Robellons petits ... , sembla que per fi això està en marxa....
|
|
|
|
|
En línia
|
Sant Joan de les Abadesses , Ripollés, al pre-pirineu de Girona , 750 msnm.... Since 1909
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8566

|
epp...d'avuí? ja en parlarem donsc....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
potser es mes necessari fer algun tipus d'exàmen bàsic, de uns minims de conèixements de comportament. Ex: puc pixar al riu? / puc enterrar un plastic sota terra? que faig si em trobo un cabirol petit? i si em trobo una tanca, puc obrir-la? puc llençar pedres des d'un espadat? (això m'hi vaig trobar a montserrat, uns "desgraciats" tirant pedres des de dalt d'una agulla i jo a sota...), puc collir flors? puc arrencar un petit abet per Nadal? puc agafar molsa? puc tocar les vaques? (prova-ho!)  si no, sempre passarà el mateix: qui tingui calers, pagarà i ja està i els altres, ens foterem... una opinió mes.... Important el no llençar pedres des dels pics........... IMPORTANTISSIM el tancar els filats quan s´acaba de passar i això sembla que sigui tan trivial que no calgui dir-ho... però quan veus estudiants de mediambient anant a bosc i deixant un fil obert (ho he vist)..... a la foguera a cremar per sant joan. jojojoo ; ) També algun et diria que no acostar-se al vedells o no aparcar en zona d´un toro... i jo afegeixo... anar vestint llampant i cantant la macarena per no confondre als caçadors... això ho afegeixo per fer enfadar en surfin ... jojojojo : D ke kabrón , quines ganes tinc de trovar-me un andarín vestit fucsia, per Santa Llúcia del Puigmal  , si no l´hi foten un tiru els caçadors, l´hi foto jo per hortera ... no volia dir-ho, però mas fet posar de bon humor .... 21 kg de Ceps macos, 4 ous de Reig i Robellons petits ...  , sembla que per fi això està en marxa.... Que tal estan de cucs? altura?
Jo demà a la tarda tinc festa ..... festes del tura : ) : )
Demà a cantar la macarena al bosc vestit de sevillana ... qui s´apnti que avisi : )
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat

|
surfin va... sigues generos...... roure, alzina, faig o pi? el cep? o millor... cordenades gps o imatge de googleearth..jojo
: ) que fa 10 dies que no toco bosc i demà tinc la única ocasió .. que després venen amics/igues per festes a torrarse i nananiao bolets.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lolleidata
Estrat

Desconnectat
Missatges: 20
|
Jo si voleu que us digui una cosa, no hem fa molta por lo de "caçadors de bolets"... jejeje, simplement pq si us hi ficeu bé sempre van a la zoona on van els de BCN. Així que cap problema.
El dia que veig una camara de tv3 per la zona on vaig jo... ja puc buscar un altre lloc .
Per sort, la zona es de molt dificil accés i s'ha de caminar casi 30 min a peu per començar a trobar alguna cosa.
Aquest Diumenge informaré!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8566

|
home....jo recordo programes en els que no van anar precisament a Berga....hi havien llocs força rebuscats...el que passa és que el territori és molt gran .....
de totes formes a mi més igual que hi hagi gent o no jo vaig als meus recons i si n'hi han en trobo....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|