Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 77310 vegades)
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2611

|
OJO!!!!
A LA TRANVERSAL NOOOOOOOOOO han sortit rovellons!!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8442

|
a la Boqueria si...curiós....
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Herman
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2151

|
pels volts del Solsonès, Port del Comte, Tuixent,....RES DE RES, 4 rovellons petits no corcats, molt mataparent (pinetell), i alguna cama de Perdiu, terra SEC, i bastanta calda. A fet vent a dalt i a 2000m estava tot tallat,...mmmm
U sea se, que la setmana que ve hauré d'anar una mica més a l'oest,....que hi ha una zona pels volts d'Adrall que sembla que ha pillat més aigua a l'agost.
Estic ben emprenyat, a Manresa ha plogut molt, però és massa d'hora, i a les zones que conec del Solsonés caca de vaca; la gent de pagés encara no en baixen de la muntanya,...i això és que no s'en fan per aquests verals
Salut
|
|
|
|
|
En línia
|
Manresa Cat Central
|
|
|
frankie
Cumulus Humilis

Desconnectat
Missatges: 498
|
pels volts del Solsonès, Port del Comte, Tuixent,....RES DE RES, 4 rovellons petits no corcats, molt mataparent (pinetell), i alguna cama de Perdiu, terra SEC, i bastanta calda. A fet vent a dalt i a 2000m estava tot tallat,...mmmm
U sea se, que la setmana que ve hauré d'anar una mica més a l'oest,....que hi ha una zona pels volts d'Adrall que sembla que ha pillat més aigua a l'agost.
Estic ben emprenyat, a Manresa ha plogut molt, però és massa d'hora, i a les zones que conec del Solsonés caca de vaca; la gent de pagés encara no en baixen de la muntanya,...i això és que no s'en fan per aquests verals
Salut
jo crec que estara igual per alla. el vent i la calor de la setmana passada ho ha frenat tot de cop. A l'alta cerdanya, diuen els nadius que el vent de la nit ho ha fet malbe tot, i és ben cert.... Potser si busques a obagues tapades pel vent, trobaràs alguna cosa... necessitem aigua, molta i d'aqui poc...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
marsupialus
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 214
|
ei,com va.m'incorporo a akesta pàgina,salutacions boletaires.com no plogui aviat,no farem res.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
lolleidata
Estrat

Desconnectat
Missatges: 20
|
Hola !
Com tu també sóc una mica nou. Es cert val més que plogui però ja vindrà ja.... lo bo que no fa tampoc tanta calor.
Cal dir que ara per ara hem de buscar les zones on toca menys el sol!!!... cara nord de pirineu!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2611

|
Transversal dijous 0 rovellons
Transversal divendres 0 ceps
I divendres tarda COMBO!!!! Jo vaig poder anar el divendres a la tarda a l´alt pirineu.... 3,1 kg de rovelló un cop tallats per la meitat i que no tinguessin ni un sol cuc . A 20euros/kg. També 3 kg de ceps (a ull) que van anar a omplir el congelador de casa. (els agraden més els ceps que els rovellons). La gent portava de 10 a 15 rovellons de mitjana. Nosaltes al cap de dos hores de voltar portaven si fa no fa això.... però vam apallisarnos a caminar i al final vam trobar un lloc bastant allunyat on carregar. Erem dos buscadors i vam disfrutar moltissim. Rovellons petits.... bastants de picats o lleugerament corcats.. però amb cirugia es salvaven... molta feina.
Des de llavors.... borratxera, festa, més festa.......ressaca i ressaca......
Sort I BONES FESTES DEL TURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Si algú sap algun lloc a la garroxa on paguin més per un kg de rovelló tallat per la meitat i sense ni un sol cuc que ho digui : ) que em paguen les ratafies de les festes. I si trobes un lloc on em paguessin 20 sense tallar per la meitat millor... Que cada any portem més kg i ens ho haurem de començar a mirar. Tot i que trobarlos no te preu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|