Cal Meteocoll
Benvingut(da), Visitant/. Sisplau ingressar o registrar-se.
5 Desembre de 2008, 00:33:43
Inici Ingressar Registrar-se

La fotografia de la setmana
Brisa matinal (avanto)
Foto de la setmana
Notícies: La instrumentació és bàsica en meteorologia. Vols compartir els teus coneixements?

+  Fòrum CATmeteo
|-+  Temes diversos
| |-+  L'entorn natural
| | |-+  Temporada boletaire 2007/2008
« anterior següent »
Pàgines: 1 ... 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 ... 318 Anar Baix Imprimir
Autor Tema: Temporada boletaire 2007/2008  (Llegit 82921 vegades)
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus
Desconnectat Desconnectat

Gènere: Masculí
Missatges: 8566

Re: Temporada boletaire 2007/2008
« Resposta #140 en: 10 Setembre de 2007, 17:37:41 »

Ostia, sembleu Gollum

"Mi tesorooooo"

Tens raó Sinner, peró sembla mes un club privat, o almenys es com jo em sento cuan faig alguna pregunta i la resposta es de dos lletres: "NO".
l'unic que em respón bé ni que no em digui cap secret (jo no busco secrets aquí) es en BIGSTORM... UN CRACK.

Per cert, algú em pot dir si la Boletada 2007 es per tothom o t'han de convidar?
Sort a tothom
home gràcies però no soc cap crack només intento dir el que jo sé....si amb això aconsegueixo que algú no s'intoxiqui o que es conegui millor aquest mon ja n'estic content

respecte a la boletada...ja t'ha respost el Sinner a la seva manera.... Wink
En línia
Sinner
CATmeteo Col.laborador
Línia de turbonada
*
Connectat Connectat

Missatges: 30864

« Resposta #141 en: 10 Setembre de 2007, 17:45:46 »

Així que ara ens volen treure els nostres secrets..... aquest pallo molt dir que els bolets son de tothom però aquest tio segú que es forra.

Hem jugo el que vulguis a que ell els bolets els compra... i segú que es de capital.... (amb perdó a molts de vosaltres).

Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed Lips Sealed

Ell és guay, ell és de poble Grin
En línia

Viladecans 23msnm Baix llobregat

marsupialus
Cumulus

Missatges: 237

« Resposta #142 en: 10 Setembre de 2007, 17:52:27 »

Gràcies Frankie,aveure si la climatologia ens acompanya una miqueta Grin
En línia
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 14655

wind power

« Resposta #143 en: 10 Setembre de 2007, 19:02:00 »

Aquest mati en algun punt del baix Maresme-Vallès...  Grin

entre pinedes i alzinars...

A veure si m'ajudeu a identificar-los, encara que siguin "dolents". Per anar aprenent una miqueta... Wink

En línia

Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**

Missatges: 2763

« Resposta #144 en: 10 Setembre de 2007, 21:25:03 »

Ahir i avui els pares han anat a buscar a estones al pirineu i han portat rovellons.
No molts.... aprox 1 kg per dia.
En línia
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #145 en: 10 Setembre de 2007, 21:49:58 »

Qui agafi els escrits del fórum i vegi "0 rovellons a la transversal"  "carregada de rovellons a l´alt pirineu"....  "han sortit ceps a zones altes"  etc.....     doncs ja s´estalvia un matí d´anar a la transversal.... s´estalvia anar a buscar rovellons a l´alta garrotxa i pot anar a la caça del cep al pirineu amb garanties. 

Això te preu? És la diferencia entre sortir 3 dies a l´any a bosc i tornar buit o tornar amb bolets.......

Es dona informació terriblement útil per qui sàpiga llegir entre línies. Així doncs considero que no es cap club privat (tal com he llegit aquí) , ja que aquesta info és publica. A més sempre que algú sap de l´especie que posen a la foto intenta contestar... altra cosa és que no ho sapiguem..... jo per exemple sóc fatal identificant bolets.... en nip nip, bigstorm son cracs... es normal que ells contestin.

A mes... veient les estadistiques del forum... si diem......... he collit 3 kg de rovellons just a planoles!!!  AGAFES LA VARIANT ARRIBANT AL POBLE, I JUST ABANS D´ATRAVESSAR LA VIA DEIXES EL COTXE APARCAT. T´enfiles pel camí senyalat en groc i comences a buscar als 10 minuts de caminar... allà al prat de la dreta. Trobaras 2 filats i allà és on podràs trobar les potes dels rovellons que jo vaig arrancar ahir..............és molt bona zona pero ja arribes tart.  El dia que diguem això en aquest fórum... podeu estar segur que serà perquè el que ho digui cobrarà dels restaurants de planoles.... .. o haurem editat un llibre perquè el comprin els espectadors "del club" de tv3. (com també he llegit per aquí)

Si en sufrin diu al general... rovellons al pirineu .....sabré 10 llocs on buscarlos... en boira diu murgules o ceps a la transversal i sabré 10 fagedes....  em diuen ous de reig a les gavarres i no sabé cap lloc... però el buscaré i tranquil que sortiran tart o d´hora......  I tota la resta de gent que va aportant els resultats de les sortides..... que son una info vital a l´hora de triar el lloc.

Sovint quant surts de casa ja tens la sort tirada... si has decidit anar a planoles i resulta que allà no hi han bolets.. ja l´has cagada... i aquest forum ajuda a no cagarla : )    Et diuen rovellons al pirineu... no rovellons a la transveral..... doncs ja saps on anar....

Així que nain de nain de club privat. 

En línia
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Missatges: 8566

« Resposta #146 en: 11 Setembre de 2007, 00:01:52 »

Aquest mati en algun punt del baix Maresme-Vallès...  Grin

entre pinedes i alzinars...

A veure si m'ajudeu a identificar-los, encara que siguin "dolents". Per anar aprenent una miqueta... Wink

només amb fotos de dalt és fa difícil a vegades (moltes  Tongue ) dir el que són....malgrat tot diria que el primer i l'ultim es tracten de Boletus...el primer sembla un Xerocomus i l'ultim un Suillus, acostumen a ser comestibles però de poca qualitat, les altres dos són Russulas però és molt complicat dir quina només amb una foto.....
En línia
DAVICIUS
Fractocumulus
**

Missatges: 54

Força Penya i endevant les atxes. Sort.

« Resposta #147 en: 11 Setembre de 2007, 07:36:03 »

Qui agafi els escrits del fórum i vegi "0 rovellons a la transversal"  "carregada de rovellons a l´alt pirineu"....  "han sortit ceps a zones altes"  etc.....     doncs ja s´estalvia un matí d´anar a la transversal.... s´estalvia anar a buscar rovellons a l´alta garrotxa i pot anar a la caça del cep al pirineu amb garanties. 

Això te preu? És la diferencia entre sortir 3 dies a l´any a bosc i tornar buit o tornar amb bolets.......

Es dona informació terriblement útil per qui sàpiga llegir entre línies. Així doncs considero que no es cap club privat (tal com he llegit aquí) , ja que aquesta info és publica. A més sempre que algú sap de l´especie que posen a la foto intenta contestar... altra cosa és que no ho sapiguem..... jo per exemple sóc fatal identificant bolets.... en nip nip, bigstorm son cracs... es normal que ells contestin.

A mes... veient les estadistiques del forum... si diem......... he collit 3 kg de rovellons just a planoles!!!  AGAFES LA VARIANT ARRIBANT AL POBLE, I JUST ABANS D´ATRAVESSAR LA VIA DEIXES EL COTXE APARCAT. T´enfiles pel camí senyalat en groc i comences a buscar als 10 minuts de caminar... allà al prat de la dreta. Trobaras 2 filats i allà és on podràs trobar les potes dels rovellons que jo vaig arrancar ahir..............és molt bona zona pero ja arribes tart.  El dia que diguem això en aquest fórum... podeu estar segur que serà perquè el que ho digui cobrarà dels restaurants de planoles.... .. o haurem editat un llibre perquè el comprin els espectadors "del club" de tv3. (com també he llegit per aquí)

Si en sufrin diu al general... rovellons al pirineu .....sabré 10 llocs on buscarlos... en boira diu murgules o ceps a la transversal i sabré 10 fagedes....  em diuen ous de reig a les gavarres i no sabé cap lloc... però el buscaré i tranquil que sortiran tart o d´hora......  I tota la resta de gent que va aportant els resultats de les sortides..... que son una info vital a l´hora de triar el lloc.

Sovint quant surts de casa ja tens la sort tirada... si has decidit anar a planoles i resulta que allà no hi han bolets.. ja l´has cagada... i aquest forum ajuda a no cagarla : )    Et diuen rovellons al pirineu... no rovellons a la transveral..... doncs ja saps on anar....

Així que nain de nain de club privat. 

Quina raó tens Olotí, ja avans del teu escrit ho volia fer, peró aprofito per demanar DISCULPES a tothom per dir lo del club privat. Yo no soc ningú per calificar aquest forum, que fa gairebé dos anys que en gaudeixo i que a mes de servir per apendre molt em permet calmar les ganes de anar al bolet o fer que en tingui mes...

Per la meva part, jo em moc per la Musara (Tarragona), ports de Beseit i ara mes sovint per la vall de Boí i de moment la cosa está una mica seca, tot i que diuen que la semana que bé será bona... yo no sé gairebé res mes... Sort
En línia
lolleidata
Estrat
*

Missatges: 20

« Resposta #148 en: 11 Setembre de 2007, 12:45:51 »

Avui parlan amb un company, m'han comentat que la revolució en "caçar bolets" no es sols a Catalunya. M'ha coemntat que al Aragó tots frisen per agafar bolets, hem va dir que no vol exagerà pero ell sempre abave a Binefar i tota aquella zona i no havie mai ningú però desde ja fa poc mes d'una any cada cap de setmana hi han cotxes.

Tota la zona plena de gentada buscan, això si, tot sec sec.
En línia
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus
**

« Resposta #149 en: 11 Setembre de 2007, 13:44:10 »

Per cert...  amb el pare vam comentar que mai haviem vist la muntanya on vam anar divendres tan bruta...

Vam contar 3 paquets de cigarros recent sortits, papers de plata una mica corcats, llaunes de cervesa una mica passades i fins i tot una bossa de plàstic.

Suposo que pensareu que això és poca cosa..... però el bosc en si era tradicionalment net i pulit, així que la diferencia era important.

SIUSPLAU!!!  LA  BROSSA A DINS LA MOTXILLA , EL BOSC NO ES UN PARC TEMÀTIC!
Insistiu a tots els novells en aquest punt, que val la pena.
En línia
Pàgines: 1 ... 9 10 11 12 13 14 [15] 16 17 18 19 20 21 ... 318 Anar Dalt Imprimir 
« anterior següent »
Anar a:  

Ingressar amb nom d'usuari, contrasenya i durada de la sessió