|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14518

|
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2707

|
Aquests de la costa.... encara no?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
junior73
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 73

|
El dijous o divendres aniré a una zona cremada a veure com està el pati.Hem sembla que és aviat per les murgoles peró aquest any em vull "estrenar".Ja us comentaré quelcom!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Boletaire jubilat
El mal sempre guanya.
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2707

|
Fa 2 dies que em va sonar l alarma.
Les 2 senyals naturals es van activar. Ara falta el temps per anar-les a buscar. A la garrotxa res a fer.... a la costa, girona... si ha plogut més.
Declaro oficialment oberta la meva temporada de bolets de primavera : )
Sort
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
laka
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 23

MeteoLliscat
|
Bosc cremat pero cap murgola.Flotes de bolets de pi roig, alguns altres. Terreny sorrenc, 200m alçada a 2 km del mar.
És evident com han dit que la temporada queda inaugurada.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 14518

|
Pel Maresme sud la setmana passada vaig veure els primers bolets en un bosc cremat fa dos anys, cota 400 aprox. en zona assolellada i oberta. Sota pi pinyer. Eren erols molt notables de petits botonets, llastima que no portava càmara.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
pitola77
Fractocumulus

Desconnectat
Missatges: 50
|
algu podria posar alguna foto del marçots.tinc uns coneguts que diuen que en sortiran a buscar d'aqui a aviat.a on en podrien trovar?merci
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1905

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
avui he collit un grapat de fredolics...ja tinc una truita...a 29 de març és una mica extrany!!! 
hi ha molts erols de10, 20 a 30 bolets, d'espècies no comestibles...estrany tanta boletada
he revisat les rovelloneres, i res.
però és que hi ha coses que no han trascendit....han sortit rovellons en punts costaners de Girona..... cosa poc freqüent...un rovelló feia 400 grams, de dimarts passat.....analitzeu les reents pluges i sapreu per on
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|