Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 77306 vegades)
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2611

|
Un cop enfilades.... les mes grosses.
|

c.JPG (60.32 KB, 756x565 - vist 434 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2611

|
Continuo amb la tècnica cutre del filferro... i continuem sense saber de que ferne : )
|

d.JPG (108.96 KB, 756x565 - vist 443 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
junior73
Fractocumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 73

|
Olotí estàs fet tot un expert en les murgoles!!Jo de moment he fet dues excursions i "només" en porto 10. A Meranges??? De murgoles en poden sortir a tot arreu i en llocs ben rars,el que cal és estar al lloc concret al moment ideal... No sóc jo que ho diu,jo soc molt novato en aquest tema,ho sé per altre gent que fa molts anys que hi va,peró no diuen pas on,el que faig jo amb els coneguts és intercanviar llocs boletaires,és a dir si jo trobo molts negritos per exemple i ells hi volen anar fem una sortida a trobar-ne i després anem als seus llocs. Com l´Emule,ji,ji!!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 208
|
collons oloti quantes que n'has fet, jo i la meva xicota només n'hem trobat 15, i petites, de bosc. a on les trobes tu? jo soc de besalú
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8442

|
i jo la casola...,
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 208
|
hola gent. Avui i hem tornat amb la xicota, i n'hem fet una més que ahir. el dia bo serà divendres de la setmana que ve. poder ferè festa i aniré a buscarne.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 8442

|
la pena es que la zona de GIrona no la conec bè. si no m'acostaria de ben segur dijous o divendres...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|