frankie
Cumulus Mediocris

Desconnectat
Missatges: 599

|
la meva experiencia murgularia és ben pobre. Nomes als anys 90 en vaig collir un munt als boscos cremats del bages... tornarem a provar i tornarem a vencer!
Jo espero ja amb candeletes els ceps del mes de juny.... nomes queden dos mesos i hi ha un munt de neu on vaig normalment, la qual cosa es bona bona.... ah, abans però toca camasecs....
siau
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
kiko
Estrat

Desconnectat
Missatges: 7
|
Hola boletaires de Catalunya! Aquest any m´agradaria estrenarme amb els bolets de primavera. He anat a fer un vol per ribes de freser tot buscant els marzuolos, pero ni rastre de activitat y de múrgules res. potser demá les cercaré per les costes de girona. Aixó si, a l´ aeroport de girona estaba ple de xampis per setmana santa
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 243

|
una pregunta inocent. Els ceps de juny on es troben?. No i he anat mai a buscarlos i m'agradaria probar-ho. Sobretot a la meva mare, que li agrada molt anar a buscar bolets. si mo podeu explicar em ferieu un favor. merci
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Boletaire jubilat
Jo sempre perdo
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2763

|
Avui els de casa han trobat 15 múrgules... la cosa està maca i jo dissabte tinc casament. Així que ja disfrutareu vosaltres per mi Sort
Ha caigut molta aigua i molta neu... bon moment
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
jo he demanat festa tot divendres, si tot va be, i amb les que vaig deixar dissabte passat, en ferem uns 2 o 3 kilos, viam si aquest vent no les ha fet malbé, és molt punyatero el vent per les murgules. La meva mare ja estar nerviosa!!! :*)viam si tinc sort, jejejej
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Gènere: 

|
ningu m'ha contestat la meva pregunta sobre on anar a buscar ceps pel més de juny, deu ser que ningu no ho sap? jeje.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|