Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 44002 vegades)
|
vacarissana
Cumulus Congestus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 1387

Montalt 600, un cim verge de bolos..funning AC/DC
|
Jo només he vist macrolepiotes (paraigua, paloma), bola de neu i alguna cassoleta també comestible, però no gaire apreciada ni bona especialment:

Per Vacarisses múrgules(rebassoles) i cassoletes sortien alhora...una delatava l'altre. Pel Maresme vaig perdut, ni rastre de rebassoles
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
toska
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 34
|
Pel Maresme vaig perdut, ni rastre de rebassoles  Ídem... no n'he vist ni una, i això que també he buscat a base de bé per torrenteres i bosc cremat fa 1-2 anys. A veure si amb aquestes plogudes, en una setmaneta o dues  Jo també vaig anar per boscos cremats del maresme i res de res, creieu que poden sortir rossinyols ara per aquí al maresme?
|
|
|
|
|
En línia
|
millor qualitat que quantitat
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
Missatges: 39
|
ja tinc els primers, una mica coix però he arribat a les moixernoneres, deu nido, entre moixernons i camasecs, gairebé un kilet.
|
|
|
|
|
jordi_mg
Estrat

Desconnectat
Missatges: 22

art!
|
Jo aquest divendres fare la primera sortida a la caça de bolets de primavera, buscare murxxgoles i moixerxxnons.
I m'agradaria que em resoleu un dubte que tinc:
segons tinc entes els bolets d'estiu/tardor normalment s'ha d'esperar aproximadament 15-20 dies a partir de les primeres pluges per anar a caçar-los, tot i que un cop "esclata" la primera florida, la resta ja surt molt mes rapid.
Amb els de primavera passa el mateix?
Mes o menys quants dies t'has d'esperar a partir de les primeres pluges que han caigut a la zona que vols anar?
es per escollir mes o menys be la zona i no cagarla el primer dia.... 
Gracies!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
Missatges: 39
|
m'han dit que surten moltes murgules a la zona de cardona. Algu sap si és veritat? un m'ha dit que en va trobar 10kg, i un altre que no te relació amb aquest m'ha dit que l'hi han dit que un en va trobar 5kg. us neu assebentat?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|