|
|
montserratí
Estrat

Desconnectat
Missatges: 8

|
Avuí fent un volt pels boscos del maresme, m'he trobat això. Crec que per aquí a la zona diuen que són comestibles, però no sé ben bé de quin bolet es tracta. Crec que ni diuen esteperols o siurenys, però tot i haver-los vist sovint a la tardor, no n'havia collit mai. Són molt semblants al boletus aereus, però amb la carn groga. Els coneixeu?.
|
|
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
Missatges: 39
|
això no són mataparents? siurenys són els ceps que surten a les sureres, alsinars,...
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Riddle
CATmeteo Col.laborador
Cumulonimbus Capillatus

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 12526

|
Semblen diferents no?
el primer més xaparro sembla un B. aereus, el sureny
el segon, de carn groga, potser un B. appendiculatus? O un Leccinum lepidum?  N'he vist a patades d'aquests per aqui al Maresme a la tardor
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
Bigstorm
El terror dels bolets
Meteoclimatic projecte
Cumulonimbus Capillatus

Connectat
Gènere: 
Missatges: 8319

|
tenen pinta de Leccinum lepidum o similar però feria falta una foto millor i dir l'hàbitat.... Boletus aereus no són, aquestos tenen la carn blanca i no canvien de color al tallar-los
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
kiko
Estrat

Desconnectat
Missatges: 7
|
el primer sembla un boletus pinophilus el segon pel montseny li diuen esteperol pero no sabria dir que es exactament
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
Missatges: 39
|
mireu el meu company boletaire què ha trobat, QUasi n'hi ha soa kilets. Tot moixernons!!!! quil va ..... demà me'n vai a cardona a buscar murgules, viam si tinc sort
|
|
|
|
|
llevantada
El pescador de L'Escala
Meteoclimatic projecte
Línia de turbonada

Connectat
Gènere: 
Missatges: 17802

Un xic de Tramuntana
|
Els 76mm que han caigut a Ezcaray-La Rioja , crec que m'asseguraràn els moixernons per aquest pont de Maig
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pitola77
Estrat

Desconnectat
Missatges: 7
|
aquestes son les fotos d'avui.aviam si algu em pot dir quin tipus de bolets son.gracies
|
|
|
|
|