Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 77165 vegades)
|
pini
Estrat

Desconnectat
Missatges: 15
|
hola a tots jo soc de manresa i avui me donat de alta al firo , algú sap on podria trobar unes cu antes múrgoles aquiet cap de setmana ?
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
pini
Estrat

Desconnectat
Missatges: 15
|
Soc de Aguilar de Segarra , els llocs llunyans i els avions no amb agraden , Peró gracies de tots modis
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
|
|
Albert IB
Cumulonimbus Calvus

Desconnectat
Missatges: 2611

|
Avui Varietat
Camasecs, Moixernons i Múrgules.
|

1.JPG (103.28 KB, 801x600 - vist 273 vegades.)
|
|
|
En línia
|
|
|
|
ipv
Cumulus Congestus

Connectat
Missatges: 1230

Amb la tempesta al caparró...
|
hola a tots jo soc de manresa i avui me donat de alta al firo , algú sap on podria trobar unes cu antes múrgoles aquiet cap de setmana ?
Uns quants missatges endarrera donaven una localització exacta prop de manresa. Salutacions Dilluns hi vaig passar, i només una dotzena de múrgoles, tot molt sec. Parlant amb la gent del lloc, em van comentar que des del dijous passat hi havia anat un fotimé de gent, estava tot arrassat  . Per cert, algún consell per netejar les múrgoles plenes de terra i cendra?? Curiós.. crec kel missatge era de diumenge a la nit.. jajaja
|
|
|
|
|
En línia
|
Terrassa, niu de tempestes.. La psicologia té a veure amb la meteorologia¿? S'accepten suggerencies!!! 
|
|
|
Blasiepi
Cumulus

Desconnectat
Missatges: 208
|
molt be oloti, m'has fet ca i has buscat per munt, jo ahir vai fer un parell de kilos de moixernos i 1 kilo de murgules, de carbonera, i de les blanques, bonissimes. La mama demà fera rostit de pollastre de pages, quin delicatessim
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|