Autor
|
Tema: Temporada boletaire 2007/2008 (Llegit 43172 vegades)
|
Fredi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21
|
Si tenieu intenció d'anar a la serra de Boumort a buscar bolets (ho dubto perquè es al cul del món), no cal que us molesteu. Tot sequet.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
PakBcn
Estrat

Desconnectat
Missatges: 37
|
Es veritat que estan sortint ara rovellons al litoral? Algu sap alguna cosa? Jo no tinc idea pero ho dubto una mica
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
Missatges: 35
|
ja estic nervios per dissbte, tornaré a fer la ruta, i unas quants moixernons cauran, jejejej, si sabessiu a on vaig a buscarlos, no us ho creurieu
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Fredi
Estrat

Desconnectat
Gènere: 
Missatges: 21
|
Com ja m'avorreixo dels meus llocs de correjoles, i m'agradaría flirtejar per altres contrades us proporso una cosa per a qui vulgui. Per privat intercanviem el lloc d'una corriola meva, per la d'un altre. Jo només en conec al Ripollès, pel que sería interesant d'una altra comarca, per allò de canviar. Esta clar que ens intercanviaríem les normaletes, les més profitoses son secretets . Jo aquest any i després de les pluges, fare micoturisme per patejarme moltres contrades i descobrir llocs del pirineu-prepirineu. Be, ja em direu que us sembla la proposta!
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
pini
Cirrus
Desconnectat
Missatges: 3
|
Es posible que es facin rovellons , jo recordo fa uns quin ce anys que a primers de juny es van fer per castelltallat , sant mateu de Bages , Aguilar , fonollosa , Pinós molsosa . Si els arbres fruiters van florir el desembre mes fàcil es trobar rovellons ara
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|
|
Blasiepi
Estrat

Desconnectat
Missatges: 35
|
no he pogut anar a bscar moixernons, peò el meu company hi ha anat sol i na baixat 8 kilos, és un crac, ara passaré a buscarne un parell.
|
|
|
|
|
En línia
|
|
|
|
|